«Տիգրան Հայրապետյան» գրադարանը հավաքից հավաք

Այսօր շատ են խոսում գրադարանների հնարավոր զարգացման մասին: Մենք չենք խոսում, գործում ենք: Ասում են՝ միջավայրը զարգացում է. իհարկե, այն միջավայրին, որն այս պահին ունի «Տիգրան Հայրապետյան» գրադարանը, կնախանձեն շատ…

Պարող դպրոց

«Վստահ, ազատ, միամիտ, քնքուշ, նուրբ, վեհ, եռանդուն, լուրջ, համեստ, վայելուչ: Հայ գեղջուկ պարը կիրք զարթնեցնող շարժումներ չունի և զգացմունքներն արտահայտում է ոչ թե մեղկ, մոլի, կատաղի, հրապուրիչ և այլ շարժումներով,…

«Մենք հետազոտող ենք» ուսումնական նախագծի ամփոփում

Շուրջ երկու տարի կրթահամալիրում ուսուցումը կազմակերպվում է նախագծային մեթոդով: Ուսումնական նախագծով աշխատելն առավել արդյունավետ և հետաքրքիր դարձավ թե՛ իմ, թե՛ սովորողների համար: Դա սովորողներին հնարավորություն է տալիս ավելի ակտիվ ճանաչելու…

Խոսքը, բառը սանի իրական խաղալիքներն են

Մարիա Մոնտեսորին պնդում էր, որ… Եթե երեխային հաճախ են քննադատում, ապա նա սովորում է կշտամբել և պախարակել:  Երբ երեխային հաճախ են գովում, ապա նա սովորում է գնահատել:  Դաստիարակի աշխատանքը պատասխանատու…

Հավաքից հավաք

Այս տարի մայիսյան հավաքին ներկայացնում եմ իմ մեկ տարվա աշխատանքի արդյուքները: Ասեմ, որ կրթահամալիրը լինելով մոբիլ և ստեղծական դպրոց և ապահովելով դրա համար անհրաժեշտ միջավայրը, ամեն տարի, որպես առաջընթաց, մի…

Միջազգային և բուհական կրթության խորհրդատվություն «Անանիա Շիրակացի» կրթահամալիրում

Ամբողջ աշխարհում հանրակրթության համակարգում կարևորագույն դեր է զբաղեցնում բուհական և միջազգային կրթության խորհրդատվության ծառայությունը: Այսօր կրթության հնարավորություններն անսահման լայն են, աշխարհի լավագույն համալսարանները բոլոր երկրներում ունեն միջազգային կրթության հնարավորություն, այսինքն՝…

Մի քանի զուգահեռ

Սույն անդրադարձում կխոսեմ Դանիայի Թագավորության կրթական համակարգի մասին` զուգահեռներ անցկացնելով հայկականի հետ, ի մասնավորի` կրթահամալիրի: Բացի զուտ փաստական տվյալներից, կխոսեմ նաև այն ամենի մասին, ինչ տեսել եմ սեփական աչքերով: Այսպես.…

Ամփոփել անամփոփելին

Մայիսից մայիս ամփոփում եմ ու արձանագրում՝ ազատ եմ: Անընդհատ փոփոխվող ու զարգացող կրթահամալիրում ես հետզհետե ավելի ու ավելի ազատ-անկաշկանդ եմ աշխատում: Ինչ ասել է ազատ. չկա վերևից պարտադրանք՝ անում եմ…

«Շրխկան» համույթ-լաբորատորիա

Դասվար-դաստիարակների զարգացման, վերապատրաստման, ինքնադրսևորման միջավայրՆախակրթարանի սաների զարգացման կազմակերպման ձև «Շրխկանը» «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի նախադպրոցական կրթության դաստիարակներ-դասվարների մասնագիտական զարգացման երաժշտական գործունեության միջավայրն է: Կարելի է տեսական երկար-բարակ տեքստեր գրել, գիտական-մանկավարժական տեսություններ…

Բանավոր մաթեմատիկայի մասին

Այս հոդվածում փորձել եմ ներկայացնել, թե բանավոր մաթեմատիկան ինչպես է իրագործվում մեր դասարանում, նկարագրել եմ այն կարևոր մոտեցումներն ու սկզբունքները, որոնք կիրառելի են: Սա փորձ է ներկայացնելու մաթեմատիկական այլընտրանքը կոնկրետ…