Տաթև Աբրահամյան

Քվանտային թունելավորում

Քվանտային ֆիզիկայի 125-ամյակի և քվանտային մեխանիկայի 100-ամյակի առթիվ, Քվանտ, 2025, համար 5 Ալֆա տրոհման հավանական բնույթի բացատրությունըԱտոմային միջուկի կառուցվածքի վերաբերյալ սկզբնական վարկածը հիմնված էր ռադիոակտիվ քայքայման երևույթի վրա։ Ատոմային միջուկները…

Քվանտային թունելավորում

Քվանտային ֆիզիկայի 125-ամյակի և քվանտային մեխանիկայի 100-ամյակի առթիվ, Քվանտ, 2025, համար 5 Տեսական ֆիզիկայում այդ էֆեկտը սովորաբար անվանում են թունելային։ Թունելային էֆեկտի հանրագիտարանային սահմանումը հետևյալն է՝ միկրոմասնիկի ներթափանցումը պոտենցիալ արգելքի…

Արհեստական բանականության գործիքները՝ ստեղծագործական հմտությունների զարգացման միջոց

Ժամանակակից կրթությունը սովորողի համար սահմանում է բարձր նշաձողեր, որի արդյունքում էլ կարևորվում է ոչ միայն գիտելիքների յուրացումը, այլև այդ գիտելիքների ստեղծագործական կիրառությունը։ Դա նշանակում է, որ դասավանդելիս ուսուցիչը աստիճանական կարգով…

Անհատակենտրոն ուսուցումը 12-րդ դասարանում

21-րդ դարի մարտահրավերների պայմաններում Հայաստանի Հանրապետության կրթական համակարգը բախվում է հիմնաքարային փոփոխությունների անհրաժեշտության հետ։ Ավանդական, միատարր մոտեցումը, որտեղ բոլոր սովորողները պետք է յուրացնեն նույն նյութը նույն ձևաչափով, այլևս չի կարող…

Ճամփորդությունները՝ հեղինակային կրթական ծրագրի  բաղադրիչ

Կրթահամալիրում ճամփորդությունները կրթական ծրագրի բաղկացուցիչ են։ Կրթահամալիրի ուսումնական ճամփորդության կազմակերպման կարգի մասին փաստաթուղթը ներառում է ուսումնական, հայրենագիտական, ճանաչողական ճամփորդությունների բովանդակությունը (հասարակագիտական-քաղաքացիական, ազգագրական-բանահավաքչական, աշխարհագիտական-բնագիտական, հայագիտական, մշակութային աշխատանքներ), ճամփորդության պատասխանատուի կամ ղեկավարի…

«Հայկական մշակույթը անգլերեն» նախագծի ամփոփումը

Անգլերեն սովորեցնող պետական դասագրքերում քիչ է Հայաստանի և հայկական մշակույթի մասին տեղեկատվությունը։ Եթե հաշվի առնենք այն փաստը, որ վերջին տարիներին հայ սովորողները նախապատվությունը տալիս են Օքսֆորդի, Քեմբրիջի համալսարանների, ինչպես նաև…

Առավոտյան ազգային պարապմունքների կրթական նշանակությունը «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի քոլեջում

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում առավոտյան 09:00–09:15 ազգային պարերով սկսվող օրն այլևս սովորական ֆիզիկական ակտիվացում չէ․ այն վերածվել է ապրելակերպի, ինքնության վերապրումի և համայնքային էության մարմնավորման։ Երկու ամսվա հետևողական իրականացման արդյունքում առավոտյան…

Կրտսեր դպրոցի սովորողների սովորելու ներքին մոտիվացիայի բարձրացումը լեզվական խաղերի միջոցով

Այլոց փորձի ուսումնասիրություն. մեթոդական մշակում Իմ աշխատանքային առօրյայում ես հաճախ եմ դիմում խաղային հնարքների՝ լեզվական խաղերի օգտագործմանը, որը մեծապես ակտիվացնում է կրտսեր տարիքի սովորողներին՝ ներգրավելով նրանց այն ամենի մեջ, ինչը…

Սեբաստացի քոլեջի աշխատարանային ուսուցումը՝ որպես ստեղծարար կրթության կենդանի մոդել

21-րդ դարի կրթական համակարգը պահանջում է ուսուցման այնպիսի ձևեր, որոնք միավորում են տեսությունը և գործնական փորձը։ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի քոլեջը հենց այդ ուղղությամբ է ձևավորել, զարգացրել իր կրթական մոդելը, որտեղ…

Հոգևոր կրթությունը՝ հեղինակային կրթական ծրագրի բաղադրիչ

Նախ փորձենք հասկանալ՝ ինչ ասել է հոգևոր կրթություն: Հանրակրթության մասին օրենքի 5-րդ հոդվածում շարադրված են հանարակրթության նպատակները և պետական քաղաքականության սկզբունքները: Ըստ այդ հոդվածի՝ 1. Հանրակրթությունը նպատակաուղղված է յուրաքանչյուր սովորողի`…