2024թ. գարնանային մանկավարժական ճամբարի ամփոփում

Կրթության որակի գնահատման փորձագետները նշում են հանրակրթական հաստատություններում որակի ապահովման առանցքային կետերը, որոնցից են ուսուցիչների մասնագիտական զարգացմանն ու աջակցությանն ուղղված գործողությունները, ինչպես նաև ֆիզիկական և հոգեկան առողջությանն ուղղված նախաձեռնությունները։ Այս…

Նախագծային ուսուցումը 5-6 տարեկանների խմբում

Մեկ տարի է աշխատում եմ «Մխիթար Սեբաստացի»  կրթահամալիրի Արևմտյան դպրոց-պարտեզի 5 տարեկանների խմբում՝ որպես ուսուցչի օգնական։ Մեծ սիրով եմ կատարում իմ աշխատանքը։ Հոդվածում կներկայացնեմ իմ գործունեությունը, կխոսեմ նախագծային ուսուցման մասին։…

Սանի խաղը սկսվում է միջավայրի թելադրանքով

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի Արևելյան դպրոց-պարտեզի նախակրթարանում իրականացրինք մանկավարժական լաբորատորիայի  կողմից մշակված «Քնի ծեսի» նոր մոդել ծրագիրը: Քնապա՞րկ, թե՝ ներքնակ, սավան, ձմեռային, ամառային վերմակներ: Դե հա, սովոր ենք քնի ժամին  տաք,…

«Օտար լեզուներ» ուսումնական բնագավառի բաց հավաքի ամփոփումը

2024-ի մարտի 14-15-ը «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի դպրոց-պարտեզներում, միջին դպրոցում, հետազոտական վարժարանում, քոլեջում  «Օտար լեզուներ» ուսումնական բնագավառի հեղինակային բազմալեզու առարկայական ծրագրերի ներկայացման օրերն էին։ Նախօրոք կազմվել էր օտար լեզուների բաց պարապմունքների…

Հասարակագիտական առարկաների դասավանդումը հեղինակային կրթական ծրագրով

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում իրականացվող հեղինակային մանկավարժության տարածման ձևերից է կրթական փոխանակումներով ճամփորդությունների ընթացքում այցելությունները հայաստանյան տարբեր դպրոցներ, որի փորձը կրթահամալիրում ունի տասնամյակների պատմություն։ 2023-2024 ուսումնական տարում հեղինակային կրթական ծրագրի ներկայացման մեկ այլ…

Ուսումնական առաջին շրջանի ամփոփում

Ուսումնական պլանի կազմակերպումը հետազոտական վարժարանում․ 2023-24 ուսումնական տարվա ամփոփումը կներկացնեմ վարժարանի ուսումնական պլանի կատարողականի տեսքով։  Ավագ դպրոցում գործում է երկու ծրագիր՝ 9-րդ դասարանների մասնագիտական կողմնորոշման, հետազոտական վարժարան։ 2023-24 ուսումնական պլանը…

Հոկտեմբերյան ստեղծագործական 18-րդ հավաքը՝ որպես հեղինակային կրթական ծրագրի շարունակական զարգացում

Հեղինակային կրթական ծրագրի զարգացման ուղղություններով որոշված, տարեկան օրացույցում ամրագրված ստեղծագործական՝ Հոկտեմբերյան և Մայիսյան հավաքներն արդեն մանկավարժական պատմություն ունեցող,  իրենց յուրահատկությամբ առանձնացող հարթակներ են։ Այս տարվա հոկտեմբերյան հավաքը թվով 18-րդն է։…

5-րդ դասարանի անգլերենի նոր դասագիրքը

Բացում եմ այս տարի լույս տեսած անգլերենի 5-րդ դասարանի դասագիրքը։ Դասագրքի հեղինակային խումբն է՝ Մ․Ամիրաղյան, Կ․ Պողոսյան, Ք․ Տոնոյան, Գ․ Վարդանյան։ («Մարի» հրատարակչություն, Երևան 2023) Դասագիրքը ստեղծված է ըստ  «Օտար լեզու»…

Ինտելեկտուալ թիմային խաղերի կազմակերպումը «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում 

Պատիվ ունեմ հայտարարելու, որ վերջին տարիների համառ ու հետևողական աշխատանքի արդյունքում կրթահամալիրում թիմային ինտելեկտուալ խաղերը դարձել են ամենասպասված, իսկ շատ սովորողների համար՝ ամենասիրելի իրադարձություններից մեկը։ Ինքս դեռ շատ վաղուց տարված եմ…

Վրանային-լողափնյա ճամբարի կազմակերպման ուղեցույց

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրը իրականացնում է հեղինակային մանկավարժություն, որտեղ ուսուցումը նախագծային է և ուղղված է սեբաստացի սովորողների  ինքնուրույնության-ինքնակազմակերպման, համակեցության, ստեղծականության և այլ հմտությունների ձեռքբերմանը:  Ըստ 2023-2024 ուստարվա սովորողի անհատական ուսպլանի՝ եռօրյա արշավախմբային, վրանային ճամբարին մասնակցությունը պարտադիր է (տարվա ընթացքում 3 օր)։  Վրանային ճամբարներն արդեն երկար տարիներ գործում են կրթահամալիրի ուսումնական պլանում ՝ որպես հեղինակային մանկավարժության բաղադրիչ, և…