Կամավոր ատեստավորման այլընտրանքը

Երևի թե նորություն չի լինի, եթե ասեմ, որ մասնագիտություն ընտրելիս մարդը նայում է տվյալ մասնագիտության հեռանկարին. դա տվյալ ժամանակահատվածում պահանջա՞րկ ունեցող մասնագիտություն է, ասել է, թե՝ վճարվո՞ւմ է հավուր պատշաճի:…

Կենդանի մայրենին՝ կենդանի ուսուցմամբ

Հանրակրթական համակարգում մայրենին հատուկ հոգածության կարիք ունի: Ոչ միայն այն պատճառով, որ այն կրթության համակարգում հիմնական գործոններից է՝ որպես ուսուցման գործիք, այլև որպես մեր մշակույթի կարևորագույն մաս, ինքնարտահայտման և ինքնահաստատման…

Ուսուցիչների կամավոր ատեստավորման նախագիծը՝ ուսումնական նյութ

Փաստաթղթերի ընթերցումը, քննարկումը, քննարկման կազմակերպումն անհրաժեշտ եմ համարում։ Առանձնացնում և հատկապես կարևորում եմ քննարկման կազմակերպումը, թիրախային խմբերի ներգրավումը, որը կոնկրետ և կարևոր աշխատանք է։ Այդ մասին իմ անդրադարձը՝ տեքստում։ Այս նյութում…

Կամավոր ատեստավորման այլընտրանքը

Երևի թե նորություն չի լինի, եթե ասեմ, որ մասնագիտություն ընտրելիս մարդը նայում է տվյալ մասնագիտության հեռանկարին. դա տվյալ ժամանակահատվածում պահանջա՞րկ ունեցող մասնագիտություն է, ասել է, թե՝ վճարվո՞ւմ է հավուր պատշաճի:…

Լլկում՝ հանուն գերազանցի

Բնագիրը Խնդիրը բոլորովին էլ այն չէ, որ ես կտրականապես դեմ եմ գնահատականին, ես ուղղակի իսկապես չեմ հասկանում, թե դպրոցում ինչպես կարող է գնահատականը ինչ-որ կրթական (մանակավարժական) գործիք հանդիսանալ։ Բանն այն…

Շվիի ներառումը հանրակրթության մեջ

Տաթև Մանվելյան 2019-ը թվականին՝ ֆիզարձակուրդից հետո, աշխատանքի անցա Հյուսիսային դպրոց-պարտեզում՝ որպես երաժշտության ընտրության գործունեության դասավանդող։ Լինելով պրոֆեսիոնալ ֆլեյտահար՝ որոշեցի երգեցողությունից բացի փողային գործիքներից նաև շվին փորձարկել երաժշտական հանրակրթության մեջ: Սովորողների…

Կապ, շաղկապ… թե՞ անկապ

Կարդալով կամավոր ատեստավորման նախագծին վերաբերող փաստաթուղթը՝ օգտվեմ հանրային քննարկմանը մասնակցելու իմ իրավունքից և մի քանի դիտարկում անեմ՝ որպես գործող ուսուցիչ: Կրթության անարդյունավետությամբ մտահոգված՝ նախարարությունը, թվում է, թե քայլեր է ձեռնարկում՝ ինչ-որ…