Օտար լեզուների արդյունավետ ուսուցանումը թատրոն-նախագծերի միջոցով

Թվային տեխնոլոգիաների և կրթական առցանց հարթակների զարգացմանը զուգահեռ՝ օտար լեզուների ուսուցման ինտերակտիվ ձևերը շարունակում են արդիական մնալ: Իմ ուսուցչական գործունեության ընթացքում  շատ անգամներ համոզվել եմ, որ  ուսումնառության արդյունավետության համար շատ…

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի տարեկան հաշվետվությունը՝ ուսումնասիրման նյութ

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի տարեկան հաշվետվությունը՝ ուսումնասիրման նյութ Ներկայացնում եմ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի 2024 թ․ հաշվետվությունը։ Հաշվետվությունն ուսումնասիրման, մաս-մաս ընթերցման համար կարևոր նյութ է, որովհետև տեսանելի արտացոլվում է կրթահամալիրային գործունեությունը, զարգացումը, նախանշում հաջորդ…

Մանկավարժությունը սիրո մասին է․․․

Մանկավարժությունը գիտություն է, և դրան պետք է վերաբերվել հավուր պատշաճի։ Դարեր շարունակ ուսումնասիրվել է այս գիտությունը։ Տարբեր մանկավարժներ, փիլիսոփաներ գրել են մանկավարժության մասին, փորձել են ներկայացնել այդ գիտության տարբեր կողմերը,…

Ուսումնական ճամբարներ կամ կրթություն պատերից դուրս

Սույն հոդվածում կծանոթանաք «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի ուսումնական պլաններով և կարգերով որոշված ուսումնական ճամփորդություններին՝ գյուղական, վրանային-արշավախմբային, եռօրյա, որոնք բազմաբովանդակ են և արտացոլում են որևէ նախագծի շարունակականություն կամ արդյունք։ Հոդվածում կծանոթանաք ճամբարի…

Մենթորություն՝ օգնություն ուսուցչին

Կար ժամանակ, երբ կրթահամալիրը սովորողի խնդիր ուներ։ Կրթահամալիրի դասավանդողներն ամեն ինչ անում էին, որպեսզի դպրոց բերեին որքան հնարավոր է շատ սովորողների, քանի որ նրանց թվից էր կախված յուրաքանչյուր դասավանդողի աշխատել-չաշխատելու…

Ռազմամարզական ճամբարի մեր կազմակերպումը

Ինչպես սկսվեց։ Ավագ դպրոցի ուսումնական պլանի բաղադիրչ է ռազմամարզական ճամբարը։ Ճամբարը կազմակերպվում է երկու փուլով՝ երևանյան (շուրջտարյա) և արշավախմբային ճամբարներով։  Ռազմամարզական առաջին ճամբարներն Ավագ դպրոցում կազմակերպվում էին Արցախում՝ Այգեստան գյուղում,…

Հետազոտական աշխատանքն Ավագ դպրոցում․ նոր կազմակերպում, նոր մոտեցումներ

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում միշտ կարևորվել է հետազոտական աշխատանքը՝ որպես հեղինակային կրթական ծրագրի կարևոր բաղադրիչ։ Նախ և առաջ կարևորվել է հետազոտող ուսուցիչը, որը պատրաստ է և ուզում է հետազոտել, նոր բացահայտումներ…

Ձևավորող գնահատումը կրտսեր դպրոցում․ այլոց փորձի ուսումնասիրում

Աշխատում եմ կրտսեր դպրոցում, այդ պատճառով էլ կարևորում եմ ձևավորող գնահատումը։ 1-3-րդ դասարաններում գնահատումը կատարվում է սովորողի զարգացման աճի բնութագրումով, որն ինքնին ձևավորող գնահատում է, բոլոր դասվարները և առարկայական դասավանդողները…

Աշխարհս մե փանջարա է․․․

,,Մխիթար Սեբաստացի,, կրթահամալիրում ճամփորդությամբ ուսուցումը առարկայական ծրագրերի, նախագծերի կարևոր բաղադրիչ է։ Լավ է, երբ սովորողները հայրենիքը ճանաչում են ճամփորդելով ու շատ ավելի լավ է, երբ աշխարհն են ճանաչում ուսուցման այս…

«Ելք» ստուգատեսը 9-րդ դասարաններում. հեղինակային կրթական ծրագիր

«Մխիթար սեբաստացի» կրթահամալիրի իններորդ դասարաններում իրականացվող հեղինակային կրթական ծրագիրը դիտարկվում է որպես նախամասնագիտական կողմնորոշման առանձին ծրագիր: Այստեղ ուսուցումը կազմակերպվում է հեղինակային ուսումնական պլանով, որի հիմքով էլ ձևավորվում է սովորողի անհատական ուսումնական…