Արևիկ Ներսիսյան

Հեղինակայինը դպրոց-պարտեզում

Որպես ուսումնական հաստատություն՝ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրը հեղինակային է, որը ստեղծել են կրթահամալիրի հիմնադիրները։ Այն ստեղծվել է հայաստանյան միջավայրում․․․Ըստ սեբաստացիական թվագրության՝ առաջին դպրոց-պարտեզի մոդելը կրթահամալիրում ստեղծվել է 1992թ․-ին Բ-4 թաղամասում, այժմ՝…

Սովորողներին առաջարկվող փորձեր․«Իմացումի հրճվանք» ծրագիր

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում իրականացվող հեղինակային կրթական ծրագրի բաղադրիչներից է «Իմացումի հրճվանք» ծրագիրը։ Առաջինից երրորդ դասարաններում բոլոր ուսումնական բնագավառները միավորվում են մեկ ծրագրում, որը վարում է դասվարը։ Չորրորդ դասարանից սկսվում է…

Կինետոգրաֆիան որպես նախագիծ

Սույն հոդվածը նպատակ ունի ներկայացնելու մեր կատարած մշակութային ծավալուն աշխատանքը։ Աշխատանքի ծավալը հսկայական է, եթե հաշվի առնենք նրա կատարման կարճ ժամանակահատվածը: Սակայն սա չի ազատում մեզ պատասխանատվությունից` լրջագույնս մանրակրկիտ կերպով…

Մաթեմատիկան՝ որպես երջանկություն տանող ուղի

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի Արևմտյան դպրոց-պարտեզում աշխատում եմ 2023-2024 ուստարվանից։ Կրթահամալիրում աշխատանքս սկսել եմ Մուտք կրթահամալիր մանկավարժական ճամբարով և դեպի Արատես եռօրյա ճամբարով։ Ամբողջ տարվա ընթացքում Գրետա Բակունցը եղել է իմ…

Հետազոտական աշխատանքների թեմաները

նախագծի նկարագրություն Ավագ դպրոց-վարժարանում իրականացվող հետազոտական թեմաների ընտրությունը, դրանց շուրջ աշխատանքները և պաշտպանությունը (հանրայնացումը) դարձել է սովորողների ուսումնական տարվա կարևոր բաղադրիչը։ Հետազոտական աշխատանքների աշխատանքային խումբը ներառում է սովորողներին, ուսուցիչներին, ոլորտի…

Միջավայրը՝ ներառականության երաշխիք

Տարիներ առաջ Չիկագո գործուղման մեկնած գործընկերներս վերադարձան ու պատմեցին, որ այնտեղ սրճարաններ կային, ուր ամեն ինչ հարմարեցված էր «հատուկ ուշադրության կարիք ունեցող» աշխատակիցների գործը հնարավոր դարձնելուն։ Ես հուզվեցի։ Մինչև ո՞ւր…

Մուտք հետազոտական վարժարան

«Ասա ինձ, և ես կմոռանամ, սովորեցրու, և ես գուցե հիշեմ, ներգրավիր ինձ, և ես կսովորեմ»։ Բենջամին Ֆրանկլին «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում հետազոտական վարժարանի մուտքն ու անցումն ավելին է, քան ակադեմիական քայլ․…

Անհատական/ընդհանուր նախագիծը որպես գծանկարչություն առարկայի ուսուցումը կազմակերպելու մեթոդ

Կերպարվեստի որևէ ճուղ յուրացնելու ամենակարևոր գործոնը «Գծանկարչություն» առարկայի խորքային իմացությունն է: Գեղարվեստի ավագ դպրոցում այդ առարկայի դասավանդման նպատակն է նախագծային/գործնական աշխատանքների միջոցով սովորողների փորձառությունը համալրել կերպարվեստում կարևոր համարվող այնպիսի հիմնարար…

Օտար լեզվի ուսուցումը հեռավար ծրագրի շրջանակներում

Հեռավար ուսուցման հարցերը գնալով ավելի արդիական են դառնում՝ կապված սոցիալ-տնտեսական, ինչպես նաև առողջական խնդիրների հետ։ Մարդիկ կարիք ունեն կրթության ավելի ճկուն համակարգի, որը թույլ կտա նրանց ստանալ հիմնական կրթություն ՝…

Ճամփորդության խութերը

Ճամփորդելն ու ճամփորդությամբ ուսուցումը կրթահամալիրի ուսումնական պլանով նախատեսած թերևս ամենասիրելի ու ամենահետաքրքիր բաղկացուցիչն է։ Կրթահամալիրում ճամփորդելը պարտադիր է ոչ թե սովորողների, այլ նաև դասավանդողների համար։ Սկզբում այն մի տեսակ պարտադրանքի…