Մարինե Ամիրջանյան

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի քոլեջը՝ կրթական նորարարության և որակի ապահովման հեղինակային մոդել

21-րդ դարում մասնագիտական կրթական հաստատությունների առաքելությունը ձևակերպվում է ոչ միայն կրթական ծրագրեր առաջարկելով, այլև կրթության բովանդակության, կառավարման մոդելի և որակի ապահովման համակարգի համապարփակ տեսլականով։ Ժամանակակից կրթության մեջ կարևորվում է ոչ…

 Հին խնդիրը  նոր ձևով

Ս․ Դվորյանինով, Ա․ ՆասիպովԹարգմանիչ՝ Լիանա Հակոբյան Հայտնի է, որ առաջին հայացքից բոլորովին տարբեր թվացող խնդիրները ըստ էության նույնն են։ Օրինակ` Այս կոտորակի արժեքը կարող է լինել որպես երկու տրակտորիստների համատեղ…

Տարատարիք խմբերի դերը

Ուսանողական տարիներին, երբ ամառային արձակուրդների ընթացքում կրթահամալիրի նախակրթարանում հայտնվեցի, նախակրթարանային խմբերը ձևավորված էին ըստ տարիքի: Ամեն առավոտ հավաքվում էինք բակում, մարզվում և բակային խաղեր խաղում: Հիշում եմ, որ փոքրերի ամենասիրած…

 Շերլոկ Հոլմսի շախմատային գաղտնիքները։ Բացակայող զինվորի գաղտնիքը

Սիրելի՛ ընթերցող։ Մինչև նյութը կարդալը, խնդրին ծանոթանալուց հետո փորձիր ինքդ հնարավորինս առաջ գնալ։ Դրա համար կազմել եմ օգնական հարցեր։ Եթե կարողանաս այս հարցերին պատասխանել, շատ կմոտենաս խնդրի լուծմանը։ 1․ Ո՞րն…

Ուսուցման և ուսումնառության ռազմավարական փոփոխություն. արհեստական բանականության ChatGPT ծրագրի արդյունավետ ինտեգրումը հանրակրթության մեջ

Մեթոդական մշակման արդիականությունը Արդեն մեկ տարուց ավել ժամանակ է, ինչ ԱԲ ծրագրերը աննահանջ ու հաղթական կերպով մտել են հանրակրթական կյանք և պարտադրում են իրենց օգտագործումը: Երբ ուսուցիչը և սովորողը առաջին…

Մենթորական բաց լաբորատորիայի մեկնարկ Կոռնիձորի միջնակարգ դպրոցում և հետազոտական աշխատանքի բովանդակությունից բխող դաշտային ուսումնասիրություն Տեղ համայնքում

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում գործում է Մենթորական բաց լաբորատորիա, որի հիմքում ընկած է կրթահամալիրի առաջարկը։ Մենթորական աշխատանքի փուլերն են․ Մենթորական աշխատանքի ստեղծման գործիքներ են՝ Բլեյան ցանցի մենթորական բաց լաբորատորիայի և հետազոտական…

Խոսքի մշակույթը 10-րդ դասարանում

Նպատակը՝ բացահայտել 10-րդ դասարանում հաղորդակցական հմտությունների ամբողջացման և խորացման անհրաժեշտությունը՝ ելնելով կրթական չափորոշչի պահանջներից։ Խնդիրները՝ ներկայացնել նպատակին ծառայող գործունեության ձևերը, ռեսուրսները, որ կարող են օգտակար լինել, և պարապմունքների մեթոդիկան։ Արդիականությունը՝…

Մասնագիտական հանդիպումները՝ որպես մանկավարժական գործիք

Երեխաների մասնագիտական կողմնորոշմանը վաղ տարիքից անդրադառնալը ժամանակակից կրթական համակարգի կարևորագույն մարտահրավերներից մեկն է: Մոտավորապես 9-10 տարեկանում երեխաներն սկսում են առաջին լուրջ պատկերացումները կազմել մասնագիտությունների աշխարհի մասին, հստակեցնել իրենց նախասիրությունները, որոնցով…

Համագործակցություն․ կրթական փոխանակումներ

Հեղինակ՝ Գայանե Ավդալյան Լանջաղբյուրի Վ.Ադամյանի անվան միջն. դպրոցի ուսուցչուհի 2024 թվականի ապրիլին Գեղարքունիքի մարզի Լանջաղբյուր գյուղի Վերժինե Ադամյանի անվան միջնակարգ դպրոցում համադպրոցական օր էր․ հրավիրված էին հյուրեր, հյուրերի կազմում էին…

Արհեստական բանականությունը՝ կրթության կազմակերպման արդյունավետ գործիք

Արհեստական բանականությունը՝ որպես ընկեր, գործիք, մտել է մեր կյանք։ Դրա գոյությունը անտեսել, դրանից չօգտվել չենք կարող. իմաստ էլ չկա։ Կարևոր է յուրացնել նոր ընկերոջ-գործիքի ընձեռած բոլոր հնարավորությունները, նրբությունները և այն…