Հեծանիվը հայերեն հեծնելու անիվն է, իսկ լատիներեն անվանումն առաջացել է «վելոցիս» (արագ) և «պեդիս» (ոտք) բառերից: Այսօր հեծանիվը կիառվում է ոչ միայն սպորտում, այլև շատերի համար հարմար, մատչելի փոխադրամիջոց է: Հեծանիվը բացառիկ դրական ներգործություն ունի մարդու օրգանիզմի վրա, բարձրացնում է մարդու շարժողական ակտիվությունը: ՄԱԿ-ի տվյալների համաձայն աշխարհում ամենատարածված մարզաձևը հեծանվասպորտն է, հաշվվում է, որ երկրագնդում կան 420 միլիոն հեծանվորդներ:
Հեծանիվը «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում
«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում հեծանվային մարզաձևը եղել է դեռ 90-ական թվականներից: Այն իր գործունեությունը վերսկսեց 2014-2015 ուստարում: Մի խումբ դասավանդողներ «Օլիմպիական հերթափոխի» մարզադպրոցում սովորեցին հեծանիվ վարել, իսկ մի մասը կատարելագործեց իր հեծանվային հմտությունները: Կրթահամալիրը ձեռք բերեց մեծ թվով հեծանիվներ տարատարիք սովորողների և դասավանդողների համար: Կրթահամալիրում վերաբացվեց հեծանվային ակումբը: Այսօր կրթահամալիրում հեծանիվը ոչ միայն մարզաձև է, այլ նաև փոխադրամիջոց՝ կրթահամալիրի տնօրենի, փոխտնօրենի, որոշ դասավանդողների համար:
Հեծանիվը որպես մարմնակրթության բաղկացուցիչ
Քանի որ հեծանիվը (հեծանվային մարզաձևը) մարմնակրթության բաղկացուցիչ է, այն նույնպես նպաստում է մարմնակրթության որոշ խնդիրների լուծմանը: Եվ այսպես, մարմնամարզության հիմնական նպատակը ֆիզիկապես առողջ, համակողմանի զարգացած, առողջ ապրելակերպի կանոններին տիրապետող մարդ ձևավորելն է: Հեծանիվ վարելը` որպես մարզաձև, լուծում է հետևյալ խնդիրները.
սովորողների առողջության ամրապնդում և ճիշտ կեցվածքի ձևավորում.