Հրապարակային, հասանելի, ուսումնական օրացույցով նախատեսված նախագծեր, ուսումնական նյութեր, բնագիտական փորձեր, ֆոտոշարեր, տեսաֆիլմեր, ռադիոնյութեր, օտարալեզու ուսումնական փաթեթներ… Ահա այն ամենը, ինչ իր մեջ ներառում է երրորդ դասարանցու անհատական ուսումնական բլոգը, մեդիատարածք, որտեղ պարզից էլ պարզ երևում են սովորողի անհատականացված ուսուցումն ու նրա զարգացման փուլերը:
Ուսումնական բլոգի գործածման ժամանակացույց
Կրթահամալիրում սովորողներն իրենց անհատական բլոգները սովորաբար բացում են երրորդ դասարանում, սակայն մենք երկրորդ դասարանում խիզախեցինք, և 2015-2016 ուստարում ութ սովորողներ ունեցան իրենց անհատական, ուսումնական բլոգները՝ կրթահամալիրի օրացույցով հաստատված նախագծային ուսուցմանը համապատասխանեցված բաժիններով, ընտանեկան ու անհատական աշխատանքներով տեսանելի մի տարածք, որտեղ սովորողի գործունեությունն է, երևում է ընտանիքի մասնակցությունը, սովորող-ծնող-դասավանդող կապը: Իրար շարունակաբար հաջորդող մեդիատարածքներ են էլեկտրոնային փոստը, դպրոցի ենթակայքը, անհատական բլոգը և դասարանական բլոգը՝ որպես հավաքանի: Սա է այն հարթակը, որտեղ ծավալվում է սովորողի ուսումնական գործունեությունը ուսումնական ողջ տարվա ընթացքում: Երրորդ դասարանում դասարանական բլոգն արդեն դառնում է ընթերցարան-գիրք, որտեղ ամփոփվում են սովորողների ընթացիկ նախագծերը:
Բլոգը՝ հեռավար ուսուցման հարթակ
Սովորողի անհատական բլոգային աշխատանքն ավելի տեսանելի դարձավ 2015-2016 ուստարվա հունվարին, երբ օդակաթիլային վիրուսի տարածման պատճառով ՀՀ ԿԳ նախարարի հրամանով պետական հանրակրթական դպրոցներում դասերը դադարեցվեցին, իսկ կրթահամալիրում ուսուցման ձևը փոխվեց, և սովորողները սկսեցին աշխատել հեռավար-առցանց: Հեռավար ուսուցումն իրականացվեց երեք շաբաթ: Բերեմ հեռավար ուսուցման փաթեթի օրինակներ սովորողների անհատական բլոգներից:
- Աննա Հովհաննիսյան
Թումանյանական օրեր՝ «Ծիտը»
Օրիգամի «Մուկ» - Անժելա Դադոյան
Թումանյանական օրեր՝ «Մի բաց նամակ ամենքին», «Անբան Հուռին»
Հարցազրույց մայրիկի հետ - Էրիկ Կակոյան
Բնագիտատեխնիկական ստուգատես՝ Բնագիտական փորձ, Զարգացնող խաղեր,
Մարզական ստուգատես՝ Մարզվենք միասին
Ընտանեկան ընթերցումներ՝ «Սուտլիկ որսկանը»
2016-2017 ուսումնական տարվա սեպտեմբերին ևս 14 սովորողներ ունեցան իրենց անհատական բլոգները: Յուրաքանչյուր սովորող իր բլոգում կարողանում է տեղադրել նյութեր՝ տեսանյութեր, նկարներ, տեքստեր, կարողանում է ավելացնել բաժիններ:
«Սովորող-սովորեցնող» սեբաստացի բլոգերները Տաթև Թամազյանի և Մերի Գրիգորյանի երկրորդ դասարանցիներին ներկայացրին իրենց բլոգների շնորհանդեսը: Նրանք իրենց մեդիահմտությունները փոխանցեցին կրտսեր ընկերներին:
Նոր բլոգների շնորհանդես՝ ներկայացնում են բլոգավար-սովորողները:
Սովորողի ուսումնական բլոգի կառուցվածքը
«2016-2017 ուստարի» թղթապանակն իր մեջ ներառում է սովորողի ուսումնական ողջ գործընթացը:
Սովորողների բլոգներից առանձնացված են ուսումնական նախագծերը՝ Ես և ինձ շրջապատող միջավայրը, Կոմիտասյան օրեր, Խնկոյանական օրեր, Սեբաստացու օրեր, Ռոդարիական օրեր, ստուգատեսները՝ Դիջիթեք 2017, Բնագիտատեխնիկական, Մարզական, ուսումնական գործունեության ոլորտները՝ Ուսումնական ճամփորդություններ, ուսումնական արձակուրդ՝ Աշուն, Ձմեռ:
Սովորողների բլոգներից նյութերի ընտրանի՝
- Խնկոյանական շիլաշփոթ
- Ուսումնական Աշուն 1
- Փոքրիկ իշխանը ներկայացման մասին
- Աշնանային հեքիաթներ
- Թվերի զրույցը
- Ձմեռն իմ ականջին շշնջաց
- Ակրոստիկոսներ
- Ամանորը այլ երկրներում
- Երևակայական պատմություններ
Այսպես, երկրորդ դասարանից սովորողներին բլոգավարության հմտություններին ծանոթացնելը համարում եմ արդյունավետ, քանի որ
- Երրորդ, չորրորդ դասարաններում բլոգային աշխատանքն առավել հաճախական է դառնում, սովորողներն արդեն ունենում են այդ հմտությունները և կարողանում են արագ կատարել իրենց աշխատանքը:
- Սովորողներն արդեն գիտակցում են իրենց մասնակցությունը մեդիամիջավայրի զարգացման գործում:
- Աշխատանքը սովորողի հետ դառնում է առավել արդյունավետ թե՛ ժամանակի խնայողության, թե՛ ուսումնական գործընթացն ավելի ճկուն դարձնելու տեսանկյունից:
Որպես ամփոփում հավելեմ՝ այս տարի կրթահամալիրում կազմակերպված Գիտագործնական հավաքի կլոր սեղանին իմ սովորողների հետ ներկայացանք հենց այս թեմայով՝ Սովորողի աշխատանքի կազմակերպումը ուսումնական բլոգի միջոցով։
Խմբագիր՝ Մարինե Ամիրջանյան