Մարմնակրթության կազմակերպումը կրտսեր դպրոցում
«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի 1-3-րդ դասարանում ֆիզկուլտուրան կազմակերպվում է ամենօրյա պարապմունքներով, որոնք ներառում են մարմնամարզական վարժություններ, շարժուն խաղեր, հեծանիվ: Առաջին դասարանցիները շաբաթական մեկ անգամ լողում են: Ծրագրի մաս են նաև քայլարշավները, բարձունքներ արշավելը, որոնց ընթացքում սովորողները ծանոթանում են անվտանգ գործունեության տարրերին:
Ինչպես արդեն նշել ենք նախորդ հոդվածում, հեծանիվները, որպես ուսումնական գործիք, մուտք են գործել կրթահամալիր 2014-2015 ուսումնական տարում և դարձել մարմնակրթության պարապմունքների՝ սովորողների և ուսուցիչների կողմից ամենացանկալի, ամենասպասված, ամենակիրառվող ուսումնական գործիքը: Հեծանիվը՝ լինելով կրտսեր դպրոցականի ամենօրյա օգտագործման առարկա, իր հետ բերեց մի շարք խնդիրներ, որոնք էլ նպաստեցին, որ սովորողների հետ մասին գտնեք այդ խնդիրների լուծման ուղիները:
Կարծում ենք՝ նոր բան ասած չենք լինի, որ կրտսեր դպրոցում դասարանների համագործակցությունը այնքան թափանցիկ է, որքան դպրոցի ֆիզիկական միջավայրը: Այդպիսի համագործակցության օրինակներ են երկու դասարանների միջև կազմակերպած ֆլեշմոբները, մարզատոները: Ֆլեշմոբներն ու մարզատոները ուղղված էին միջանձնային հարաբերությունների զարգացմանը, սովորողների հեծանիվ վարելու հմտության զարգացմանը, կրթական պարտեզը և հարակից այգիներն ու բակերը, որպես ուսումնական տարածք օգտագործելուն և այլն: Այս մարզատոների և ֆլեշմոբների արդյունքում սովորողների մեծ մասը դարձել են հմուտ հեծանվորդներ:
Այսօր այդ սովորողնեը դարձել են սովորեցնողներ: Որպեսզի հեծանիվը հասանելի լինի բոլոր սովորողներին, իրականացրինք «Սովորող-սովորեցնող» նախագիծը, հմուտ հեծանվորդները, յուրացրած լինելով հեծանիվ վարելու և վարել սովորեցնելու հմտությունները, իրենց փորձը փոխանցեցին կրտսեր ընկերներին:
Խմբագիր՝ Մարինե Ամիրջանյան