Սեբաստացիների ուսումնական տարվա երրորդ շրջանը՝ հեռավար-առցանց, ընտանեկան միջավայրում

Այսպես ստացվեց։ Մարտի 2-ից սկսված հեռավար-առցանց ուսուցումը փուլ առ փուլ՝ մարտի 2-6-ը,  մարտի 16-20-ը, մարտի 23-27-ի ուսումնական գարունով, մարտի 30-ից ձևավորված ընտանեկան դպրոցներով, շարունակվում է մինչև մայիսի 14-ը՝ փաստացի համընկնելով ուսումնական 3-րդ շրջանի ավարտի հետ։

Այս շրջանում է, որ միշտ առցանց կապի մեջ, քննարկման ռեժիմում, ձևավորեցինք սեբաստացիական կրթական համայնքը, ավելի ու ավելի դարձանք կրթական համայնքի դպրոցներ։ Կրթահամալիրի մանկավարժական խորհրդի այսօրվա առցանց հավաքը հաստատեց, որ կրթական ֆիզիկական միջավայրը փոխարինելով ամեն մեկի տան միջավայրով, ամենօրյա առցանց բաց հանդիպումներով, ընտանեկան-առցանց-հեռավար ուսուցման հեղինակային կազմակերպման ուղեցույցներով՝ հայտնվել ենք մեդիա ուսումնական միասնական միջավայրում։ Կրթահամալիրի դպրոցները, քոլեջը, ուսումնական կենտրոնները ապրիլի 14-ին կրթահամալիրի կառավարման խորհրդին են ներկայացնում հեռավար-առցանց շրջանի հաշվետվությունները, որին ամեն մի ընտանեկան դպրոց կարող է մասնակցել իր լրացում-առաջարկով։ Ուղենշային կարող է դառնալ Դավիթ և Շահեն Իսպիրյանների մայրիկ- ընտանեկան դպրոցի ուսուցիչ Մադլեն Մինասյան-Իսպիրյանի ուղերձը։

Ծաղկուն Արևելյան դպրոց

92621059_1297403490447067_7723525751504371712_o
92344045_1297403483780401_498679805105930240_o
92571040_1297403587113724_8437345467808874496_o
92197116_1296480437206039_3574089861801443328_n
92281973_1296480287206054_4016096267766595584_o
91806314_1293031787550904_8664950215914029056_o

Հիմա մեր դիմաց մեր ընտանեկան-հեռավար-առցանց ուսումնական շրջանի՝ ապրիլի 13-ից սկսվող հերթական փուլն է։
Հրապարակում ենք ապրիլի 13-ից ապրիլի 30-ի կրթահամալիրային առցանց քննարկումների օրացույցը, որոնցում, ինչպես պայմանավորվել ենք, ընդգրկվելու են նախագծային խմբեր, սովորողներ, այս շրջանում որպես ուսուցիչ գործող ծնողներ, այս շրջանի մեր գործունեությանը հետևող բարեկամներ։

Այս փուլում՝

  • ընտանեկան նախագիծ է դառնում բլոգային ուսուցման յուրացումը, գործածումը, բլոգներին ներկայացվող պահանջների քննարկումը ընտանիքներում.
  • կարևորվում են կրթական ծրագրերի ելքի-մուտքի ստուգատեսները՝ 3-րդ, 5-րդ, 8-րդ դասարանցիների անհատական հմտությունների-կարողությունների ներկայացումը, 12-րդ դասարանցիների հետ կրթահամալիրի տնօրենի բաց առցանց հանդիպում-զրույցները, 6 տարեկանների մեդիագրագիտության ստուգատեսը.
  • առաջին պլան է մղվում ընտանեկան դպրոցում սովորողի ուսումնական աշխատանքի անհատականացումը. գնահատման է ենթակա յուրաքանչյուր սովորողի անհատական աշխատանքը. եթե որևէ մեկը հապաղել է, թերացել է, ունի խնդիրներ, այս փուլում պիտի շտկի, լրացնի՝ ունենալով ուսուցիչ-կազմակերպիչների օգնությունը, աջակցությունը։   

Լուսանկարները՝ Նարեկ Սարոյանի, 5-րդ դասարան

IMG_8325-scaled
IMG_8542-scaled
IMG_8418-scaled
IMG_8524-scaled
IMG_8459-scaled
IMG_8499-scaled

Զուգահեռ՝ սա մուտքի շրջան է ոչ սեբաստացի սովորողների համար, որոնք ուզում են սահմանված կարգով ընդունվել կրթահամալիրի դպրոցներ, քոլեջ։ Հրավեր-ծանուցում-տեղեկացում է, կամավորական աշխատանքի միջավայր՝ մասնագետների, ընտանեկան դպրոցներում ուսուցիչ դարձած ծնողների համար, որ ուզում են սահմանված կարգով համալրել հեղինակային մանկավարժության հեղինակների կազմը։

Սեբաստացի մանկավարժական աշխատողի համար սա իր կարգավիճակի հրապարակային, բաց հաստատումն է՝ ընտանիքում սովորողի ուսուցիչ դարձած ծնողի, իր կրթության կազմակերպիչ դարձած սովորողի իրական նախագծային-բլոգային ուսուցման կազմակերպմամբ, հեղինակային մանկավարժության,  իր աշխատանքային պայմանագրով որոշված պահանջներով։ 
Սա նաև Բլեյան կրթական ցանցի՝ Երևանի հարավարևմտյան զանգվածից դուրս ծավալման շրջան է։

Կրթահամալիրի ֆիզիկական միջավայրում շարունակվում են գործել կրթահամալիրի տնօրենի աշխատակազմը, շենք-շինությունների, բակերի պահպանության, խնամքի, բարելավման ծառայությունները։ Ապրիլի 13-ից կրթահամալիրի մարզիչները կմիանան այդ աշխատանքին՝ մաքրելով-հարթեցնելով Մայր դպրոցի մարզադաշտերը, փառատոնային պուրակը։ Արտակարգ ռեժիմի կանոնների, անհատական հիգիենայի խստիվ պահպանմամբ՝ բացօթյա աշխատանքի նախագծեր են կրթահամալիրի ներդպրոցական, միջդպրոցական նոր ճեմուղիների, ծաղկոցների ստեղծումը։
Սովորելու ներքին մղումով, ինքնավար, ստեղծական աշխատանքի մի նոր շրջան է սկսվում Սուրբ Զատիկով։

Հնձանի գինի։ Արտադրությամբ ուսուցում։

92267037_2822551554446699_4929597745330651136_o
92483365_684268358805190_666154122008854528_o
92492475_2822551427780045_9143997467811905536_o
92504195_2822551334446721_5714502778156482560_o
92542542_2822551507780037_1280481831434584064_o
92877007_2822551421113379_5611315707833745408_o

Աշոտ Բլեյան, կրթահամալիրի տնօրեն
Գևորգ Հակոբյան, կրթահամալիրի փոխտնօրեն
Սուսան Մարկոսյան, մանկավարժության կենտրոնի ղեկավար

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով