Հունվարյան պլեները` ճամփորդությամբ ուսուցման նոր հարթակ

Մեր մանկավարժության այսպիսի՜ համերաշխ—ինքնավար՝ իրենց գործի հեղինակ ուսուցիչների գործընկերության միջավայր է մեր նախագծային—ստուգատեսային—ճամբարային ուսուցման հունվարը․․․Եվ ով իրեն զգում է՝ ինչպես ձուկը ջրում, սեբաստացի է։Աշոտ Բլեյան 2017 թվականի դեկտեմբերի 28-ին Արևելյան դպրոցի ռադիոխմբագրությունների…

Սեբաստացին սեբաստացուն ավելի ու ավելի հաճախ է հանդիպում հայրենի ճամփեքի վրա…

Ուսումնական Գյումրի Կթահամալիրի տնօրենի ուսումնական օրագրից Երբ ասում եմ, որ Գյումրի-Կումայրիում մեր ամանորյա ներկայությունը թելադրված է «Ուսումնական Գյումրի» նախագծով, չեմ հորինում․․․ Կա Գյումրին ավելի ու ավելի լավ ճանաչելու խնդիր. իրական մարդիկ…

Ստեղծածով սովորածը միշտ սովորողի հետ է…

Կրթահամալիրի ուսումնական երկրորդ շրջանի գնահատում ուսումնական մեկ ճամբարի օրինակով Արդեն մի քանի տարի է, ինչ Երևանի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի դպրոցներում գործում են հունվարյան և հունիսյան ուսումնական ստուգատեսային ճամբարները: Հունիսյան ստուգատեսներից…

Պսակի էթնիկ և քրիստոնեական խորհուրդը

Նախ փորձենք պարզել՝ ինչ ստուգաբանություն ունի «հարս» բառը: Հրաչյա Աճառյանը «հարս» բառի նախնական ձևը համարում է «հարց»-ը՝ «հարցում, փորձ, քննութիւն»: Ըստ Աճառյանի, «հարս»-ից փոխառյալ է նաև «հարճ»՝ «բնիկ հայ ձևը»,…

Իսկական հարսանիք Ագարակում

«Հարսանիք Ագարակում» մեր ծեսը մենք, որպես մի հավաքանի, որպես մեր հավաքական կարողության ստուգատես ենք ներկայացնում․․․ Մանկավարժական մեջբերումներ Աշոտ Բլեյանի օրագրից Անոնսն էլ  «Իսկական հարսանիք Ագարակում» ուսումնական նախագծի այդպիսի՝ ինքնավստահության վերականգնման ազդակ եղավ․․․ Լուրջ բան է իսկական հարսանիք-ծեսը․․․ մեզ արժանի՝ հավաքանի ստեղծագործություն․․․ Ով մասնակից է՝ անմասն չմնա, մի՛ սպասեք հրավերի,…

Ծեսեր համակարգելու այցեքարտ

Ծեսով սովորող ուսուցչի հաշվետվություն Ծեսը հնուց եկած բովանդակային գործողությունների շարք է, որը խորհրդանշական ձևերով վերարտադրում է ժողովրդի անցյալի կարևոր փուլում կատարված իրադարձությունները և դրանց միջոցով ապահովում ազգի, հասարակության միասնականությունը: Այն…

Պատանեկան միջազգային ազգագրական-հնագիտական ճամբարը՝ կրթական ծրագրի արդյունավետ միջավայր

Ճամբարային առօրյան իր կազմակերպման տարատեսակ մոդելներով փորձարկվում ու տարբեր լուծումներ է ստանում «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում: Աշնանային և ձմեռային ճամբարները սովորողների համար, դասավանդողների և սովորողների աշնանային, գարնանային, ձմեռային, ամառային ճամբարները, Մուտքի…

Մանկական անհաջողությունների պատճառները

ՍկիզբըՆախորդ հատվածը 1959, ապրիլի 24 Ռազմավարությունը բնավորության «շարունակությունն» է: Ամենից առաջ դրանից ելնելով են երեխաներն ընտրում վարքի ռազմավարությունը, բայց և՝ կախված տրամադրությունից, դպրոցական աշխարհում իր զգացողությունից, ինքնագնահատումից, դասարանի՝ իրենց ներկայացվող…

Թվաբանության ուսուցում։ Մի գիտափորձի պատմություն

1929 թվականի գարնանը Նյու Յորք նահանգի Իթաքայի դպրոցների տեսուչ և տեսչության բաժնի պետ լուսահոգի Ֆրանկ Դ. Բոյնթոնն իր մի քանի ընկերներին և աշխատակից տեսուչներին մի հոդված ուղարկեց, որը հանրակրթական դպրոցների…

X. Ոչ իր տեղում, Հարվարդ, 1909-1910

Նախկին հրաշամանուկը Սկիզբը Նախորդ հատվածը 1909թ. աշնանը Հարվարդի նախագահ Էլիոտը ազատվեց աշխատանքից և նրան փոխարինեց Աբոտ Լոուրենս Լոուելը: Ես գնացի Ուինտրոպ՝ արարողության, որի ժամանակ համալսարանի շենքի դիմաց բաց երկնքի տակ շնորհվում…