Հետազոտական աշխատանքն Ավագ դպրոցում․ նոր կազմակերպում, նոր մոտեցումներ

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում միշտ կարևորվել է հետազոտական աշխատանքը՝ որպես հեղինակային կրթական ծրագրի կարևոր բաղադրիչ։ Նախ և առաջ կարևորվել է հետազոտող ուսուցիչը, որը պատրաստ է և ուզում է հետազոտել, նոր բացահայտումներ…

Ձևավորող գնահատումը կրտսեր դպրոցում․ այլոց փորձի ուսումնասիրում

Աշխատում եմ կրտսեր դպրոցում, այդ պատճառով էլ կարևորում եմ ձևավորող գնահատումը։ 1-3-րդ դասարաններում գնահատումը կատարվում է սովորողի զարգացման աճի բնութագրումով, որն ինքնին ձևավորող գնահատում է, բոլոր դասվարները և առարկայական դասավանդողները…