Փետրվարի 2021

Հյուսիսափայլ

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում կան բազում ռադիո և TV նախագծեր, որոնցում արտացոլված է կրթահամալիրյան կարևոր, հետաքրքիր իրադարձությունների լուսաբանումներ ըստ օրերի, շաբաթների, կրթահամալիրյան օրացույցի: Կրթահամալիրի կրտսեր դպրոցներից մեկի՝ Հյուսիսային դպրոցի ռադիո —…

Մի ձայնասկավառակի պատմություն կամ «Հակաբացիլ նանիկներ»

Հունվարի 27-ին «Ձմեռային ազգագրական փառատոն 2021»-ի շրջանակում Հյուսիսային դպրոցի Artասահմանում տեղի ունեցավ «Հակաբացիլ նանիկներ» ձայնասկավառակի շնորհանդես-վաճառքը, որի արդյունքում ձեռք բերված հասույթը «Հոգատարություն» նախագծով տրամադրվեց Արցախի Ավետարանոց (Չանախչի) գյուղի Համբարձումյանների ընտանիքին:…

«Բարբառներ» ակումբի գործունեությունը՝ հեղինակային մանկավարժության բաղադրիչ

Հեղինակային մանկավարժություն իրականացնող յուրաքանչյուր ուսուցիչ ունի իր նախասիրած դասընթացը, մանկավարժական մոտեցումը, աշխատանքի ձևերն ու ուղղությունները, նույնիսկ նախասիրած ուսումնական նյութերը, առաջադրանքների փաթեթը, որոնք նրա ամենօրյա, բազմակողմանի գործունեության շարունակականությունն ապահովող անհրաժեշտ գրավականն…

Միջավայր, նորարարություն եւ ստեղծականություն

Երեւանի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում մշակվող, իրականացվող հեղինակային կրթական ծրագրի ձեռքբերում է «Կրթական պարտեզ բնակելի արվարձանում» նախագիծը , որն իրականացվում է Երեւանի հարավարեւմտյան զանգվածի Բ-1 շինարարական անունով թաղամասում՝ պարփակված Րաֆֆու ,…

Բլոգավարությունը՝ չերևացող դիտանկյունից

«Հայկական կակաչը» հատեց մեկ միլիոնի սահմանը, ասել է թե՝ արդեն մի միլիոն մարդ այցելել է բլոգ։ «Հայկական կակաչը» «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի որդեգրած մեդիակրթության ծնունդ է, ուստի այն պատկանում է կրթահամալիրին:…

Ինչպես սիրել երեխաներին

Բնագիրը Տրագիկոմիկական իրադարձություններ Լ․Ս․ Վիգոտսկու՝ զարգացման տեսությունը նոր հնարավորություններ է պարունակում մեծ դիդակտիկական համակարգի կառուցման համար։ Այդպես եղան Զանկովի և Էլկոնին-Դավիդովի փորձարարությունները․ելնելով նույն տեսությունից՝ նրանք ստեղծեցին զարգացնող ուսուցման բազմատարբերակ համակարգեր․…

Ձևավորող կամ ուսուցանող` կառուցողական գնահատում

Հայաստանյան իրականություն կամ իրավիճակի նկարագրություն Գնահատման մասին ներկայացված է Հանրակրթության պետական չափորոշչի «Սովորողի ուսումնառության արդյունքների գնահատման սկզբունքները» բաժնում: Ըստ այդ սկզբունքների` հանրակրթական ուսումնական հաստատություններում ընթացիկ գնահատումն իրականացվում է քանակական (միավորային)…