2021

Հեղինակային կրթական ծրագրով վերապատրաստումը՝ ուսումնական նախագիծ

Ուսուցիչների պարտադիր վերապատրաստում կազմակերպող հիմնարկ դառնալու հարցը «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում քննարկեցինք այն համատեքստում, որ հեղինակային կրթական ծրագիր իրականացնող ուսուցիչը պետք է վերապատրաստվի հեղինակային կրթական ծրագրի որդեգրած սկզբունքներով, մոտեցումներով և տրամաբանությամբ։Հեղինակային…

Խաղուսուցումը կրտսեր դպրոցում

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում գործում է այլընտրանքային հեղինակային ծրագիր, որի կարևոր բաղկացուցիչն է խաղ-ուսուցումը: Կրթահամալիրն ապահովում է խաղաստեղծ միջավայր, որտեղ սաներն ունեն իսկական ազատություն, պաշտպանվածություն, ապրում են իսկական հրճվանք։ Կրթահամալիրում գործում…

Բջջային հեռախոսը՝ որպես աշխատանքային հիմնական գործիք

Արդեն ութ երկար ու ձիգ տարիներ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի Հարավային դպրոց-պարտեզում աշխատում եմ որպես դասվար: Հանրապետությունում միակ կրթօջախը, որտեղ մշակվում, իրականացվում և տարածվում են ուսուցիչների հեղինակային կրթական ծրագրերը, որտեղ թե՛…

Կրթահամալիրը՝ ուսուցիչների ատեստավորման համար վերապատրաստող կենտրոն

2021 թվականի գարնանը, եռամյա դադարից հետո, ԿԳՄՍ նախարարությունը վերսկսեց ուսուցիչների պարտադիր ատեստավորման վերապատրաստումների գործընթացը: «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրը ԿԳՄՍ նախարարին դիմում-հայտ ներկայացրեց վերապատրաստող կազմակերպություն դառնալու համար՝ ներկայացնելով պահանջվող փաստաթղթերի փաթեթը, վերապատրաստման…

Նոր ուսումնական տարին նոր միջավայրում

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում յուրաքանչյուր ուսումնական տարում փոփոխություններն ու նորամուծություններն ուսումնական գործընթացի կազմակերպման անքակտելի մասն են կազմում: Կրթահամալիրում յուրաքանչյուր ուսումնական տարում սովորողների թվի աճ, մեծ հոսք է գրանցվում: Դրա հետ պայմանավորված…

Կյանքը կրթական բաց, թափանցիկ, ազատ միջավայրում

«Իմացումի հրճվանք» կրթական ծրագրի 5 տարեկանների ուսուցում։ 5 տարեկանների բաց լաբորատորիա Ուսումնական միջավայրը մշակող-կազմակերպողը դպրոց-պարտեզն է, ծնողը՝ որպես իր երեխայի ուսման պատվիրատու և պատասխանատու, գործընկեր է, համախոհ։ Դասարանում իրականացվող ծրագրի…

Մի ներկայացման պատմություն

Ամենազարմանալին հայերենի նկատմամբ մեր վերաբերմունքն է: Կարծես վերապահումով, հատվածաբար ենք սիրում և կարորում մեր մայրենին: Չգիտես ինչու, ուսումնական հաստատություններում՝ կրթության մեջ, միակ հայերենը գրականն ենք համարում, որը կարծես թե գերաշնորհություն…

Ուսուցչի պարտադիր վերապատրաստումը` ինքնազարգացման հարթակ

Ովքեր ծանոթ չեն «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրին, ասեմ, որ սա ոչ թե պարտադրանքի, այլ հավեսի դպրոց է: Այստեղ ամեն ինչն է ստեղծվել հավեսով և արվում է հավեսով: Ուսուցիչը հավեսով է աշխատանքի…

Ուսուցիչների կամավոր ատեստավորման հարցաշարեր. արդյո՞ք ճիշտ է ընտրված դրանց ռազմավարությունը

Ուսումնասիրեցի ուսուցիչների կամավոր ատեստավորման համար տարբեր ուսումնական առարկաներից կազմված թեստերը և եկա այն եզրակացության, որ դրանք բոլորովին չեն կարող ընդունվել որպես ուսուցչի որակավորումը ստուգող հարցաշարեր, որոնց ճիշտ պատասխաններից կարելի է…

Խաղում ենք մաթեմատիկա

Մեզ մոտ՝ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում իրականացվող «Իմացումի հրճվանք» ծրագիրն ուղղված է սովորողների հմտությունների բացահայտմանը և զարգացմանը, սեփական փորձի միջոցով նորը «հայտնաբերելուն», հայտնաբերածը կիրառելուն: Մեր ուսուցման հիմքում ընկած է սկզբունք՝ ամեն…