Օգոստոսի 2014

Երեք պատմություն, մեկ գաղափար

Ինչպես գտնեք այն, ինչի համար դուք ստեղծված եք, և ապրեք սեփական տարերքով Սկիզբը Բայց շատ հաջողակ մարդիկ, այնուամենայնիվ, սիրել են դպրոցը, և բոլորը չէ, որ վատ են սովորել: Փոլը դեռ…

Մաթեմատիկոսի արդարացում

Սկիզբը 15 «Լուրջ» թեորեմ ասելով` ընդունված է հասկանալ «արժեքավոր» գաղափար պարունակողը: Ինձ թվում է` պետք է փորձենք ավելի մանրամասն վերլուծել այն հատկությունները, որոնք մաթեմատիկական գաղափարը դարձնում են արժեքավոր: Դա անելը…

Ֆորմա՞լ, թե՞ ոչ ֆորմալ կրթություն

«Ըստ իմ հաշվարկների՝ երկու տարուց ես բավականին լավ ու հիմքային գիտելիք եմ ունենալու էն բոլոր ոլորտներից, որոնք ես սիրում եմ ու ուսումնասիրում եմ թրեյնինգների, դասընթացների, մաստեր կլասների օգնությամբ: Մինչև հիմա…

Հայրենասիրությո՞ւն, թե՞ խաղաղություն

Ողորմած տեր, Դուք գրում եք ինձ, որ արտահայտվեմ Հյուսիսամերիկյան նահանգների և Անգլիայի առիթով՝ «ի շահ քրիստոնեական հետևողականության և իրական խաղաղության», և հույս եք հայտնում, «որ ժողովուրդները շուտով կարթնանան և իրենց…

Ինչպես ենք մտածում. գլուխ 7

Սկիզբը Յոթերորդ գլուխՀամակարգված եզրակացություն. ինդուկցիա և դեդուկցիա 1. Ռեֆլեքսիայի կրկնակի շարժումը Ինչպես տեսանք, մտածողության բնորոշ դրսևորումն ինքին մեկուսացված, հատվածական և անկապ փաստերի և պայմանների կազմակերպումն է` կապեր և միջանկյալ անդամներ…