2014

Ստուգատեսի բովանդակություն՝ ըստ տարիքային խմբերի

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր Բնագիտա—տեխնիկական ամենամյա երկրորդ ստուգատես 2015 Առաջին խումբ (մինչև 5 տարեկաններ) Այս տարիքային խմբի ստուգատեսի նպատակն է ուսումնասիրել, դասակարգել երեխաների խաղալիքները տանը և խմբում: Յուրաքանչյուր սան (ծնողի օգնությամբ)…

Մաթեմատիկոսի արդարացում

Սկիզբը 26 Մաթեմատիկայի ո՞ր բաժիններն են օգտակար: Ամենից առաջ նրանք, որ կազմում են դպրոցական մաթեմատիկան. թվաբանությունը, տարրական հանրահաշիվը, տարրական էվկլիդեսյան երկրաչափությունը, դիֆերենցիալ և ինտեգրալ հաշվի ներածությունը: Այս ցանկից ստիպված ենք…

Պարը դպրոցում

Պարը լեզու է. ինչպես խոսելու լեզուն, երաժշտական լեզուն, ճարտարապետական լեզուն, կերպարվեստի լեզուն և այլն: Լեզուն մի բան փոխանցելու միջոց է, ուրեմն կարևոր է նախ և առաջ ոչ թե ընդհանրապես պարը,…

Ես սկսել եմ…

«Ես կարողանում եմ» նախագիծ Այժմ առաջարկների, դիտարկումների փուլն է… Նախագծի իրականացման համար պետք է կարևորել-առանձնացնել մեր ծրագրի հիմնադրույթները, որոնք տարբեր կամ փոփոխված ձևակերպումներով առկա են մեր բոլոր ծրագրերում. Ամբողջականը՝ ծրագրում:…

Սա մեծ խաղի մի մասն է…

Մեծ խաղ, որտեղ միատեղվում է սաների ողջ գործունեությունը նախակրթարանում՝ խոսքը, երաժշտությունը, շարժումը, փորձն ու փորձարկումը: Միշտ չեմ հասկացել, թե ինչու են մարդիկ կաղապարներ ստեղծում, մտնում դրանց մեջ, փոքրերին էլ քաշում-տանում…

Ֆիրսի մահը

Մոնոներկայացում Պիեսը թարգմանվել է «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի թատրոնի ակումբի համար: Ստեղծագործական խումբը՝ Քնարիկ Ներսիսյան (ղեկավար), Հայկ Գրիգորյան (Դերասան), Սուրեն Պողոսյան (Ռեժիսորի ձայն), 2014թ. նոյեմբերին ՆՓԱԿ—ում մասնակցել է «Մեկ քառակուսի մետր»…

Կղզի, բայց ոչ երբեք կղզիացած

Կրթահամալիրի տնօրենի բլոգի օրագրից Բաց կրթական համայնքի մեր՝ սեբաստացիների մոդելը բացառիկ է ոչ միայն հայաստանյան իրականության համար. կարդում ենք, շփվում ենք, արձագանքներ են գալիս… Տեսական մոդելների և հիմնավորումների մակարդակի մասին…

Հետևեք ինձ, մտնում եմ իմ ու ձեր երկիր դրախտավայր՝ Բանգլադեշ

Կրթահամալիրի տնօրենի բլոգի օրագրից Վահրամ Թոքմաջյանը, ում ղեկավարած «Դավիթ Բեկ-Մխիթար Սպարապետ» ուսումնական նախագծի արշավախումբն առաջին գիշերն էր անցկացնում Դավիթ Բեկ գյուղում, պատմեց, որ ճանապարհին Զորաց քարերում հանդիպել են Ստեփանակերտից վերադարձող…

Հեռավար հարցազրույց կրթահամալիրի տնօրեն Աշոտ Բլեյանի հետ

Այսպիսի հեռավար հարցազրույց։ «Երևանի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի Դպրոց-պարտեզի 3-րդ դասարանի սովորողների հարցերը հրապարակվել են դասարանի՝ դասվար Հռիփսիմե Առաքելյանի բլոգում, պատասխանները՝ տնօրեն Աշոտ Բլեյանի բլոգի օրագրում։ Գումարած՝ զրույցի արձագանքները բլոգներում, ՖԲ-ում,…