Հունիսի 2019

Հեղինակային կրթական ծրագիր. խոհանոց-լաբորատորիա

Ես՝ Մարիետա Թադևոսյանս, աշխատում եմ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի Արևելյան դպրոց-պարտեզում։ Արդեն 17 տարի աշխատում եմ որպես ավագ խոհարար: Ինչպես կրթական ծրագրերն են հեղինակային և նախագծային, այնպես էլ խոհանոցային գործընթացն է…

Սոցիալական ցանցեր․ մարդը՝ ափի մեջ

Սոցիալական ցանցերի, դրանց օգտակարության, վնասների մասին շատ է գրվում, խոսվում։ Միանշանակ ոչինչ ասել չի կարելի․ ամեն մարդ ինքն է որոշում սոցիալական ցանցում իր լինել-չլինելու հարցը, ինքն է որոշում՝ որքան ժամանակ…

Մուտքի ճամբարը՝ հեղինակային կրթական ծրագրի կարևոր ձեռքբերում

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի դռները միշտ բաց են թե՛ տարատարիք սովորողների, թե՛ սովորող-ուսուցիչների համար: Միայն թե այդ մուտքը քննությունով, ստուգումով չէ, այլ մարդուն, սովորողին բացահայտելու միջոցով՝ մուտքի ճամբարով: Հենց մուտքի ճամբարով…

Հունիսյան պլեներ 2019

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրը 1989-ից սկսած անընդհատ եղել և մնում է սովորական հայաստանցու համար որպես անսովոր դպրոց՝ մարդու զարգացմանն ուղղված հնարավորություններով, ուսուցմամբ և կազմակերպմամբ: Տարին ունի 12 ամիս: Հայաստանի Հանրապետությունում ուսումնական…

Ընտանեկան դաստիարակության արվեստը

Բնագիրը Մանկավարժական էսսե Ժպիտ Մեղմ է ասված՝ պատրաստվում է։ Դու երբևէ արյան հետ խառնված կաթ խմե՞լ ես։ Մի՛ զարմացիր, մի՛ շտապիր ժխտել։ Մայրիկը պատրաստվում է. նա սեղմում է ատամները, աչքերը…

Լողավազանը՝ ուսումնական լաբորատորիա

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում լողավազանն ուսումնական լաբորատորիա է, որից օգտվում են դասվար-դասավանդողները, սովորողները: Դասվարները սովորում են լողալ, ձեռք են բերում լողալու հմտությունները փոխանցելու տարրական կանոնները և հանդես են գալիս որպես մարզիչի…

Իմ մուտքը նախակրթարան

Իմ մուտքը «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր սկսվեց քառօրյա վերապատրաստումից, որը համակարգում էր կրթահամալիրի դասվար Անահիտ Հարությունյանը: Շատ հետաքրքիր, ուսուցանող օրեր անցկացրեցի, որտեղ էլ սովորեցի նաև բլոգավարում: 05.03.2019թ. սկսեցի աշխատել Մխիթար Սեբաստացի»…

Կրթության նպատակը՝ սեփական արժեքներ

Կրթության նպատակների մեջ ամենաանըմբռնելին արժեքների դաստիարակման շուրջ զրույցներն են։ Ո՞վ է որոշելու՝ ինչ արժեք ներարկի սերնդին։ Մի՞թե արժեքները միանշանակ են։ Էլ չեմ ասում՝ ինչպես ներարկես։ Աշխարհը հարափոփոխ է, արժեքները՝ համապատասխանաբար։…

Ինչպես դարձա ուսուցիչ

Հիշում եմ 2018 թվականի հուլիս ամիսը… ամռան շոգը հասել էլ +42 աստիճանի։ Դա հաղթանակների տարի էր՝ մեր հանրապետության 100-ամյակը, ես ավարտել էի ԵՊՀ-ն։ Հենց այդ ամռանը ես վերադարձա իմ դպրոց՝…

Կազմակերպիչը` որպես սովորողի ուսումնական գործի կազմակերպող

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում կրթությունը կազմակերպվում է անհատական, հեղինակային ուսումնական պլանի համաձայն։ Հեղինակային կրթական ծրագիրն իրենից ներկայացնում է նախագծերի, ծրագրերի, դասընթացների և ճանապարհորդությունների մի ամբողջականություն, որի ստեղծողն ու իրականացնողը ուսուցիչն է,…