Հունվարի 2021

Երկարաժամկետ նախագծերը՝ հեղինակային կրթական ծրագրի բաղկացուցիչ

Վերջին տարիներին ուսումնական գործունեության ընթացքում հետևողականորեն կարևորում եմ երկարաժամկետ նախագծերը։ Փորձեմ հիմնավորել՝ ինչու հատկապես հենց այդ նախագծերը։ Նախ՝ մի քանի խոսք երկարաժակետ նախագծերի մասին։ Դրանք, որպես կանոն, ձևավորվում են ըստ…

Հակաբացիլ Կոմիտասով — Հազարան հավքի թևերով ՝ ելք ստուգատես

Ամեն անգամ, երբ որևէ նոր նախագիծ եմ մտածում, փորձում եմ այն իրականացնել նոր շնչով, նոր ոճով և ընդհանրապես նորարարական որևէ մոտեցմամբ: Միշտ չէ, որ նախագիծը համարում եմ հաջողված, քանի որ…

Հաշվետվություն ներառման մասին

Արդեն երկրորդ տարին է, ինչ պատիվ ունեմ լինելու՝ հեղինակային կրթական ծրագրով նախագծային ուսուցման կազմակերպիչ։ Մուտքն իմ կրթահամալիր եղավ ընտանիքով՝ երեխաներիս հետ։ Ասեմ, որ դա ռեֆորմ էր իմ ընտանիքում. ես երեխաներիս…

Նախասիրություններն ուշադրություն են սիրում

Երկու խոսք: Չեմ վերաբացահայտի հայտնին՝ խոսելով սովորողների նախասիրությունների՝ ուսումնական գործընթացում ունեցած կարևորության ու արդյունավետության մասին: Ընդամենը կներկայացնեմ վերջին ամիսներին այդ ուղղությամբ կատարած քայլերիցս օրինակներ՝ ինչ-որ տեղ նաև ցույց տալով նախասիրությունները…

Ինչպես սիրել երեխաներին

Բնագիրը Այսպես էի մտածում 50-ականների վերջերին Ես ավարտեցի համալսարանը կարմիր դիպլոմով, և ինձ հրավիրեցին ընդունվելու ասպերանտուրա՝ Իրանի պատմության գծով, հրավիրեցին նաև աշխատելու ՊԱԿ-ում՝ ինչ-որ թաքուն պաշտոնով։ Բայց ես հստակ կողմնորոշվել…

Ուսումնական ճամբարն ու իմ առաջարկած նախագծերը

Նախագծային քննարկումները սովորողների տարբեր խմբերի հետ սկսել էի դեռ դեկտեմբերի սկզբին, լսեցի սովորողներին, հաշվի առա նրանց առաջարկները, արդյունքում ներկայացրի այսպիսի փաթեթ։ Փաթեթը հարմար է և՛ ինքնակրթության, և՛ լրացուցիչ աշխատանքի, և՛…

Ընդհանուր ներառականությունը «Մուտքի» ճամբարում

Երեսնամյա ուրույն պատմութուն կերտած ու կայացած կրթահամալիրն անվերապահորեն ապացուցել է՝ բոլոր ժամանակների սեբաստացիներին հատուկ են յուրատեսակ մտածելակերպը, մոբիլ ու ստեղծական-ներառական կենսակերպը, անկաշկանդ ու տարբերվող հետագիծը։ Իսկ ինչպես է դա կերտվել։…

Արտակարգ ստուգատեսի ամփոփում

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում գործում է հեղինակային-կրթական ծրագիր, որն առաջնորդվում է կրթահամալիրյան օրացույցով։ Ուսումնական տարին բաղկացած է չորս շրջանից՝ սեպտեմբեր-դեկտեմբեր, հունվար, փետրվար-մայիս, հունիս։ Հունվարը և հունիսը համարվում են ճամբարային, ստուգատեսային ամիսներ։…

Սովորողների գնահատման ծրագիրը (PISA)

Այլոց փորձի ուսումնասիրություն Տնտեսական համագործակցության և զարգացման կազմակերպության (OECD – ՏՀԶԿ) անդամ պետոությունները փորձում են համատեղ լուծում տալ տարբեր սոցիալ-տնտեսական խնդիրներին և իրենց արտաքին քաղաքականությունը համապատասխանեցնում են այդ գործընթացներին։ Անմասն…