Մայիսի 2014

Բաց ստուգատես-փառատոները կրթական ծրագրի կազմակերպման և արդյունքների ներկայացման ձև

Կրթահամալիրում իրականացվող հեղինակային կրթական ծրագրերով, կրթահամալիրի ուսումնական օրացույցով կրթական ծրագրի ուսումնական կիսամյակները և տարին ավարտվում են «Ես կարողանում եմ» հանրակրթական ստուգատեսով, հունվարյան, հունիսյան ուսումնական ճամբարներով, դրանց հաջորդող՝ սովորողների նախասիրությունների զարգացման…

Պետական ավարտական, միասնական քննություններին պատրաստվելը սովորողի ինքնուրույն անհատական աշխատանքն է

Մտահոգություն Տեղեկատվական բազմաբնույթ միջոցներն անասելի մեծ հնարավորություններ են բացում երեխայի առջև, և այսօր դժվար կլինի բավարարել նրա հետաքրքրությունները, եթե կազմակերպվող ուսումնական գործունեությունը չքայլի ժամանակին համընթաց: Այլ պարագայում այն կվերածվի ուղղակի…

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում Կոմիտաս չսիրելն անհնար է…

Սեփական փորձով եմ համոզվել, որ երեխաների կրթության և դաստիարակության գործում չափազանց կարևոր է երաժշտության գործոնը: Սովորողի համար երաժշտությունը՝ բացառապես որպես դաս, կարող է առաջացնել պարտադրանքից բխող դիմադրություն, երբեմն՝ անգամ հակակրանք,…

Ձեր կյանքի դպրոցական շրջանը փակվեց…

Ձեր կյանքի մի շրջան ավարտվեց… 2011-ի սեպտեմբերյան մեկնարկին կրթահամալիրի Գեղարվեստի ավագ դպրոցում, Արհեստագործական ավագ դպրոցում, Ավագ դպրոց-վարժարանում ձեզանից շատերը ստիպված թողել էին իրենց դպրոցն ու հայտնվել «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում։ Երեք…

Ուսուցումը առաջին դասարանում

Դասավանդումն առաջին դասարանում դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ առանձնահատուկ տեղ է զբաղեցնում:Իմ համոզմամբ ուսուցումն արդյունավետ ու նպատակային է դառնում այն դեպքում, երբ երեխան հաճույքով է ներգրավվում այդ գործընթացի մեջ: Դրա համար…

Անհատական համակարգչով մեկամյա ուսուցման արդյունքների ամփոփում

Բլոգն ու համացանցը՝ ուսումնական գործունեության արդյունավետությունն ապահովող միջոցներ և գործիքներ Ուսումնական նոր գործիքի մուտքը մեր առօրյա ենթադրում է նոր հնարավորություններ: Այստեղ կարևոր է, թե ի՞նչ նոր ուսումնական գործիք է, ի՞նչ…

Առաջին դասարանում՝ Թումանյանի հետ

—Իսկ ինչո՞ւ այս վերնագիրը՝ «Թումանյանի հետ»։ —Այն լուրջ պատճառով, որ Թումանյանը հենց նա է, ում հետ ենք մենք ամենքս՝ կամա թե ակամա, գիտությամբ թե անգիտությամբ։ Հետն ենք առավել, քան որևէ…

Դպրոցական խնդիրների լուծման հնարավոր ուղիներ

Մարիոնետների ֆաբրիկա։ Դպրոցական ուսուցչի խոստովանությունը Այստեղ դիալեկտիկան է գործում: Մեր կենտրոնացված ծրագրավորվող դարի փորձը մարդկանց մեծ մասին ոչ մի լավ բան չբերեց: Որոշ մարդիկ համարում են, որ մեր Երկիրն ինքը…

Երկարացված օրվա կազմակերպումը 5 տարեկանների մեկամյա ուսուցման խմբում

Երկարացված օրվա կազմակերպումը 5 տարեկանների մեկամյա ուսուցման խմբում Ուսումնական գործունեությունը երկարացված օրվա ծրագրում շարունակելը սովորողների մի մեծ խմբի համար կարևոր աշխատանք է: Այն դիտվել է (այլ դպրոցներում հիմա էլ դիտվում…

ՏՏ ենթկառուցվածք. հետագա զարգացումը

ՏՏ ենթակառուցվածքի նպատակը, խնդիրները ՏՏ-միջոցները ներառված են կրթության մեջ ոչ թե որպես ուսումնական առարկա, այլ կրթական հիմնական գործիք և միջավայր, որը թույլ է տալիս ունենալ ավելի ճշգրիտ և կոռեկտ ուսումնական…