Ապրիլի 2018

Գնահատման երկու երեսը

Գնահատումը դասավանդողին հնարավորություն է տալիս պատկերացում կազմելու մինչ այդ պահը սովորողի ունեցած գիտելիքի մասին, ինչն էլ հեշտացնում է սովորողին իր ուսման մեջ ուղղորդելը, ծրագրելը նրա ուսումնական հետագա պրոցեսը: Ճիշտ գնահատումը…

Թող քո խոսքը ժլատ լինի, իսկ լռությունը՝ պերճախոս. մանկավարժական գործիքներ

Կրթական գործում կարևորը սանը-սովորողն է, և նրան հասնելու, ուսուցման խնդիրները լուծելու համար մանկավարժական ուսումնասիրության, քննարկման նյութ են դառնում սովորողի վարքը, հոգեբանությունը, ձևակերպվում են սովորողի բնութագրման ձևերը, ցանկությունները և այլն: Հարց՝…

Մի շրջանցեք բառը. մայրենին հենց բառ ու բանն է…

Լեզվամտածողության, լեզվազգացողության զարգացումը մայրենիի ուսուցման կարևորագույն խնդիրներից է, բառային աշխատանքները՝ դրա բաղկացուցիչներից: Բառարանները՝ բացատրական, ստուգաբանական, արմատական և այլն, դառնում են այդպիսի աշխատանքների համար լավագույն ուսումնական նյութը: Բառարանների բավականին ամբողջական հավաքանի…

Դռան առաջ հերկեցինք…

Վերադարձ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում սկսել եմ իմ գործունեությունը 2013-2014 ուսումնական տարվանից՝ որպես երկարացված օրվա կազմակերպիչ: Այնուհետև 2014-2015 ուսումնական տարում աշխատել եմ որպես 4-րդ դասարանի կազմակերպիչ, սովորողների հետ համատեղ իրականացրել ենք…

Միավորված նախագծերը` հեղինակային կրթական ծրագրի ձեռքբերում

Հեղինակային կրթական ծրագրով ձեռքբերում կամ դրան ուղղված քայլ եմ համարում այս ամիս իրականացրած երկու նախագիծ` Նախագծերը միավորել են տարբեր սովորողների, գործընկերային են, հեղինակային ծրագիր են ներկայացնում՝ հրապարակված արդյունք են ունեցել:…

Քննասենյակի առաջ

Սովորելը՝ նոր բան իմանալը, մանրամասներ պարզելն ու դրանցից հետևություններ անելը, հետաքրքիր ու հրճվալից է բոլորի համար։ Երբեմն զարմանում ես՝ ի՛նչը պիտի խանգարի դպրոցականին, որ իր ամենաընկալունակ տարիքում ավելի ու ավելի…

Հաղորդագրություն, այն էլ կամրջից, գիր է…

Մանկավարժական մարտը Աշոտ Բլեյանի օրագրում Անընդհատ գիր է իմը, ինչ վերջ ասես՝ կարող է ունենալ, մեկ է, շարունակություն ունի բացվող օրվա հետ… Էս մեկն էլ` էսպես, Ծառզարդարի կիրակիով, Իսահակյանի «Ուստա…

Թվաբանության ուսուցում։ Մի գիտափորձի պատմություն

1-ին մաս2-րդ մաս Սա հանրակրթական դպրոցների տեսուչ Լ.Փ. Բենեզեթի թվով երրորդ և վերջին հոդվածն է, որտեղ նա Նյու Հեմփշիրի Մանչեսթերի դպրոցներում իրականացրած թվաբանության ուսուցման մի գիտափորձ է նկարագրում: Հոդվածի առաջին…