Գնահատման երկու երեսը

Գնահատումը դասավանդողին հնարավորություն է տալիս պատկերացում կազմելու մինչ այդ պահը սովորողի ունեցած գիտելիքի մասին, ինչն էլ հեշտացնում է սովորողին իր ուսման մեջ ուղղորդելը, ծրագրելը նրա ուսումնական հետագա պրոցեսը: Ճիշտ գնահատումը սովորողին ոգևորում…

Թող քո խոսքը ժլատ լինի, իսկ լռությունը՝ պերճախոս. մանկավարժական գործիքներ

Կրթական գործում կարևորը սանը-սովորողն է, և նրան հասնելու, ուսուցման խնդիրները լուծելու համար մանկավարժական ուսումնասիրության, քննարկման նյութ են դառնում սովորողի վարքը, հոգեբանությունը, ձևակերպվում են սովորողի բնութագրման ձևերը, ցանկությունները և այլն: Հարց՝…

Մի շրջանցեք բառը. մայրենին հենց բառ ու բանն է…

Լեզվամտածողության, լեզվազգացողության  զարգացումը մայրենիի ուսուցման կարևորագույն խնդիրներից է, բառային աշխատանքները՝ դրա բաղկացուցիչներից: Բառարանները՝ բացատրական, ստուգաբանական, արմատական և այլն, դառնում են այդպիսի  աշխատանքների համար լավագույն ուսումնական նյութը: Բառարանների բավականին ամբողջական հավաքանի…

Սիրո կամ փողի պատճառով

Ինչպես գտնեք այն, ինչի համար դուք ստեղծված եք, և ապրեք սեփական տարերքով 10-րդ գլուխ ՍկիզբըՆախորդ հատվածը Գաբրիել Տրոպը հայտնի գիտնական է: Ես նրա հետ ծանոթացել եմ Բերքլիում, որտեղ նա գերմանական գրականություն…

Դռան առաջ հերկեցինք…

Վերադարձ «Մխիթար Սեբաստացի»  կրթահամալիրում սկսել եմ իմ գործունեությունը 2013-2014 ուսումնական տարվանից՝ որպես երկարացված օրվա կազմակերպիչ: Այնուհետև 2014-2015 ուսումնական տարում աշխատել եմ որպես 4-րդ դասարանի կազմակերպիչ, սովորողների հետ համատեղ իրականացրել ենք տարբեր…

Միավորված նախագծերը` հեղինակային կրթական ծրագրի ձեռքբերում

Հեղինակային կրթական ծրագրով ձեռքբերում կամ դրան ուղղված քայլ եմ համարում այս ամիս իրականացրած երկու նախագիծ`  «Ուսումնական Արագածոտն. «Կարդում ենք Տերյան, Թումանյան, Չարենց» Արևելքի օրեր Նախագծերը միավորել են տարբեր սովորողների, գործընկերային…

Քննասենյակի առաջ

Սովորելը՝ նոր բան իմանալը, մանրամասներ պարզելն ու դրանցից հետևություններ անելը, հետաքրքիր ու հրճվալից է բոլորի համար։ Երբեմն  զարմանում ես՝ ի՛նչը պիտի խանգարի դպրոցականին, որ իր ամենաընկալունակ տարիքում ավելի ու ավելի…

XI. Ժառանգությունից զրկվածը

Նախկին հրաշամանուկը Սկիզբը Նախորդ հատվածը Քորնել, 1910-1911 Ես Քորնելում սովորելու համար թոշակ ստացա: Հայրս պետք է ինձ Իթաքա ուղեկցեր, և ստիպված էինք ամռան վերջում որոշել, թե ինչպես պետք է այնտեղ հասնենք: Այն…

Հաղորդագրություն, այն էլ կամրջից, գիր է…

Մանկավարժական մարտը Աշոտ Բլեյանի օրագրում Անընդհատ գիր է իմը, ինչ վերջ ասես՝ կարող է ունենալ, մեկ է, շարունակություն ունի բացվող օրվա հետ… Էս մեկն էլ` էսպես, Ծառզարդարի կիրակիով, Իսահակյանի «Ուստա Կարոյով» թող լինի և՛ սկիզբը, և՛ ավարտը: Խոհանոց-ակումբները՝ որպես  հեղինակային մանկավարժության ուսումնական կենտրոններ… Ուսումնասիրությունն սկսված է, պահքային-ծիսական մարտը կրթահամալիրով մեկ կարող է դառնալ համի ուժի ցուցադրության հեղինակային հարթակ: Ողջ մարտ-ապրիլն է մեր ուսումնական տարվա օրացույցով տեխնոլոգիական հանրակրթության…

Թվաբանության ուսուցում։ Մի գիտափորձի պատմություն

1-ին մաս2-րդ մաս Սա հանրակրթական դպրոցների տեսուչ Լ.Փ. Բենեզեթի թվով երրորդ և վերջին հոդվածն է, որտեղ նա Նյու Հեմփշիրի Մանչեսթերի դպրոցներում իրականացրած թվաբանության ուսուցման մի գիտափորձ է նկարագրում: Հոդվածի առաջին…