Մարտի 2021

Իմ սովորողին օգնում եմ սիրել ֆիզիկան

Ոչինչ չի խանգարում մարդուն դառնալ ավելի խելացի, քան նա երեկ էր…Կապիցա Հարցեր, որոնք շատ պարզ են թվում, բայց պատասխանը միշտ չէ, որ այդքան ակնհայտ է…Գաղտնիքներ, որոնք բացահայտելու համար պետք է…

Ներկայացումը՝ որպես ճամբարային գործունեության կազմակերպման ձև

Կրթահամալիրում ուսումնական գործունեությունը ըստ ուսումնական օրացույցի է կազմակերպվում։ Չնայած նրան, որ բոլոր դասավանդողների համար է օրացույցը ուղեցույց, և ուսումնական նախագծերն ըստ օրացույց են կազմվում, ամեն դասավանդող ազատ է նախագծի ընտրության,…

Երբ չափորոշիչները մնում են որպես գեղեցիկ ձևակերպումներ

Օրեր առաջ «Դպիր» մանկավարժական ամսագրում հրապարակվեց Փոլ Լոկհարտի «Մաթեմատիկոսի ողբը։ Ակնարկ դպրոցում մաթեմատիկայի դասավանդման մասին» հոդվածը։ Հոդվածի նյութն ինձ հոգեհարազատ էր ու շատ արդիական։ Այն մասին, որ պետական առարկայական ծրագրերը…

Հետադարձ հայացք

Լավ է, երբ մարդ հնարավորություն է ունենում վերանայելու, վերաիմաստավորելու, վերագնահատելու իր արածը: Հաճախ սրընթաց, գլխապտույտ արագությամբ թռչող առօրյայիդ մեջ ժամանակ չես ունենում գնահատելու, արժևորելու ձեռքբերածդ, վերլուծելու բացթողումներդ, հստակեցնելու դժգոհություններդ ու…

Ինչպես սիրել երեխաներին

Բնագիրը Կյանքը՝ որպես Սեր, և մահը՝ որպես Սեր Կորչակի մասին ես շատ էի լսել դեռևս 60-ական թվականներից, բայց համոթ ինձ՝ նրա ստեղծագործությունները չէի կարդացել։ Դեպի նա ինձ ուղղորդեց Վասիլի Ալեքսանդրովիչը։…

Ուսումնական ճամբար․ համագործակցային նախագծերի հունվար

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում աշխատողի, սովորողի ուսումնական գործունեությունը կարգավորող գործիքներից է ուսումնական օրացույցը, որը հրապարակվում է և՛ տարեկան, և՛ ամսական, և օրական՝ համակարգելով սեբաստացիների ուսումնական օրը։ Եվ այսպես, կրթահամալիրի ուսումնական պլաններով…

Բլեյանի դպրոց. պետության, հասարակության, համայնքի, անհատի շահերը համընկնում են

Սկսեմ նրանից, որ Աշոտ Բլեյանն իր առանձնահատուկ շնորհը (արտոնությունը) ինքն է ստեղծել տասնամյակների քրտնաջան աշխատանքով, իր կյանքով, իր ստեղծած բրենդով, որ հենց բլեյանի դպրոց է կոչվում։ Ո՞վ չգիտի, որ «Մխիթար…