Իսկ ինչո՞ւ կարդանք…

Ի՞նչ կարդանք և ինչո՞ւ. ուղենշային հարցադրում է: Դրան վերջերս հաճախ եմ անդրադառնում: Տարիներ առաջ հեշտ էր բացատրելը՝ զանգվածին ուղղված ցանկը պահանջում էր հենց զանգվածային բացատրություն, վեհ գաղափարախոսությունը՝ քողարկում իրականությունը: Դժվար…

Դեբատ. մեթոդը «Նոթբուքն ինձ դասընկեր» ծրագրում

Հոդվածը գրվել է իբրև ուսուցիչների ատեստավորման վերապատրաստման առաջադրանքի կատարում։  Նորից թերթելով ուսուցման ժամանակակից մեթոդները (Մասնագիտական զարգացման ձեռնարկ ուսուցիչների համար) և մտովի փորձելով պատկերացնել ներկայացված մեթոդները «Նեթբուքն ինձ դասընկեր» դասարաններում՝ կանգ առա «Դեբատ»…

Ինքնադաստիարակությունը և ինքնուսուցումը կրտսեր դպրոցում

Մարիա ՄոնտեսորիIX գլուխ X գլուխԲարոյական դաստիարակության հարցեր Գիտության հանդեպ անարդար կլինենք, եթե ասենք, թե դրական գիտությունը միայն ֆիզիկական կյանքի բարեփոխում, ժամանակակից հիգիենայի սկզբունքները բերեց` որպես հասարակական բարիք: Նա ոչ միայն…

Խճանակարի մեթոդ. «Նեթբուքն ինձ դասընկեր» ծրագիր

Հոդվածը գրվել է իբրև ուսուցիչների ատեստավորման վերապատրաստման առաջադրանքի կատարում։  Երբ հանրապետության ուսուցիչների վերապատրաստման նախորդ փուլում` մի-երկու տարի առաջ «Կրթության որակ և համապատասխանություն» ծրագրով  վերապատրաստվում էինք, վերապատրաստողների սեղանը ծանրաբեռնված էր լինում գունավոր ու…

Գիտություն և մեթոդ

Մաթեմատիկական սահմանումներ և դասավանդում Սկիզբը Թվաբանություն 12. Ամբողջ թիվը սահմանելու հարկ չկա, բայց դրա փոխարեն ամբողջ թվերի հետ գործողությունները սովորաբար սահմանում են: Ենթադրում եմ, որ աշակերտները սահմանումներն անգիր են անում և…

6-րդ դասարանցիների ուսումնական հմտությունների ուսումնասիրություն

Աշխատանքի արդյունքների  ընդհանուր վերլուծություն. նկատառումներ  «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում իրականացվում են հեղինակային կրթական ծրագրեր, որոնք ներառում են սովորողի ուսումնական գործունեության արդյունքների և առաջադիմության, ինչպես նաև կրթական ծրագրի կազմակերպման արդյունավետության գնահատման ցուցանիշների, գործիքների,  արդյունքների…

Գնալ չկա…

«Ցտեսություն» տոնախմբություն Գնալ չկա, եթե քո կյանքը քո ընտրությունն է, քո դպրոցը... Պարզապես մեր համատեղ կյանքի մի շրջանն ավարտվեց: Ասենք` շնորհավոր: Ծափահարենք իրարու: Սկսվեց մեր գործընկերության նոր շրջան, որտեղ չկան…

Նախագծային մեթոդ — ինքնարտահայտվելու հնարավորություն

Նախագծային մեթոդն աշխարհում Նախագծային մեթոդը մանկավարժությանր մեջ այդքան էլ նոր չէ. hամարվում է, որ այն սկիզբ է առել անցյալ դարի քսանական թվականներին ԱՄՆ-ում: Անվանվում էր նաև պրոբլեմների ուսումնասիրման մեթոդ, որը…

Դիզայնը, մեդիան և դրանց գործիքը

Մեր իրականության մեջ «դիզայն», «մեդիա» բառերը բավականին երիտասարդ են կիրառական առումով, որովհետև խորհրդային փողոցի 70-ամյա գորշությունը հազիվ կարողացանք լավ թե վատ թոթափել ու այսօր քայլում ենք նույն փողոցներով, որոնք արդեն…

Ազգայնականության ավարտը, կամ արցախյան էյֆորիան զիջում է

Սույն հրապարակախոսություն-հոդվածը շարունակությունն է  նախորդ երկու` «Մենք փողոցայի՞ն ազգ ենք» և  «Հրապարակի ուսումնական գործառույթները» հոդվածների, որոնցում ես անդրադառնում էի հրապարակի ուսումնական գործառույթներին:  Վերը նշված հոդվածներում ես անդրադառնում էի այն խնդիրներին, թե ի՞նչ կարելի է…