2013

Հանթինգթոնի նորմատիվ տեսությունը

«Քաղաքագիտություն» առարկան, որպես հասարակագիտության բաղկացուցիչ մաս, դասավանդվում է ավագ դպրոցի 11-րդ դասարանում: Հայերեն գոյություն ունեցող դասագիրքը և ուսումնական գրականությունը հիմնականում ռուսական դասագրքերից արված թարգմանություններ են, որոնք օգտագործվում էին ռուսական բուհերում…

Հանրակրթության զարգացման միտումներն ու խոչընդոտները

Մարդկային զարգացման միջազգային կենտրոն Համառոտագիրը մշակվել է 2013թ. նոյեմբերի 7-ին կայացած` «Ինչպիսի՞ հանրակրթական համակարգ ու գործընթաց ենք ցանկանում տեսնել Հայաստանում 2020 թվականին» թեմայով քննարկման մասնակիցների կողմից արտահայտված կարծիքների հիման վրա:Կլոր…

Բացարձակ ժամանակակից եղիր

Հատված «Անմահություն» վեպից Ահ, իմ սիրելի Պոլը, որ, ցանկանալով Արջին սադրել ու հունից հանել, խաչ էր քաշում պատմության վրա, Բեթհովենի ու Պիկասոյի վրա… Իմ մտքում նա զուգորդվում է Յարոմիլի հետ,…

Մեր դպրոցին ավելի շատ մտահոգում է ուսումնական ծրագրից հետ չմնալու, քան երեխաների՝ հետ չմնալու հարցը

Հայաստանի հանրակրթության մի քանի հարցերի մասին Արդեն շուրջ 17 տարի Հայաստանում ընթանում են կրթական բարեփոխումներ։ Դրանց արդյունավետության մասին կան տարբեր տեսակետներ։ Բայց կրթական բարեփոխումների մեծագույն ձախողումն այն է, որ դրանց…

Կանաչ Մոնոնգաելայի ափերին

Մարիոնետների ֆաբրիկա։ Դպրոցական ուսուցչի խոստովանությունը Մեր մեջ ասած՝ ես ուսուցիչ եմ դարձել առանց այդ մասին մտածելու: Մեծացել եմ Մոնոնգաելա կանաչ գետի ափին՝ Փիթսբուրգ քաղաքից քառասուն մղոն հարավ-արևելք: Եվ այդ մուգ…

Ընթերցողի անօտարելի իրավունքը

Հատված «Որպես վեպ» էսսեից 1. Չկարդալու իրավունք Ինչպես իրավունքի յուրաքանչյուր հարգված թվարկում, ընթերցողի իրավունքի թվարկումը պետք է սկսվի այդ իրավունքից չօգտվելու իրավունքից, հետևաբար՝ չկարդալու իրավունքից: Հակառակ դեպքում իրավունքի դեկլարացիա չի…

Հսկաների ուսերին

Ձեր հեռախոսի զանգը հայտնի հիթի՞ց է։ Ձեզ զանգեցին, երբ փողոցում էիք կամ խանութո՞ւմ։ Շնորհավորում եմ։ Դուք հանցագործ եք։ Քաղաքացիական կոդեքսի 4-րդ մասի տառի համաձայն դուք սպառողների անորոշ շրջանակում տարածել եք…

Մակտուբ

Սկիզբը Ուսուցիչն ասաց. -Մեկ մարդու ճակատագիրն այնքան էլ հեշտ չէ, որքան թվում է: Բոլորովին: Այն կարող է բերել անգամ ինչ-որ վտանգավոր գործողության: Երբ ինչ-որ բան ենք ուզում, մենք մեր ցանկության…

Դպրոցում ավելի քիչ ժամանակ պետք է անցկացնել, ոչ թե ավելի շատ

Մարիոնետների ֆաբրիկա; Դպրոցական ուսուցչի խոստովանությունը «Մենք ապագա էինք կերտում»,- ասաց նա, և մեզանից ոչ մեկը չմտորեց այն մասին, թե հատկապես ինչ ապագա էինք կերտում:Եվ ահա այն եկավ:Հերբերտ Ուելս. «Երբ քնածն…

Ինչպես ենք մտածում. գլուխ 2

Սկիզբը Երկրորդ գլուխ: Միտքը դաստիարակելու անհրաժեշտություն Մտքի կարևորության մասին շատ խոսելն անմտություն կլիներ: Մարդու ավանդական բնորոշումը` «մտածող կենդանի», նշում է, որ միտքը մարդու և կենդանու հիմնական տարբերությունն է. իհարկե, սա…