Հունվարի 2014

Թբիլիսիի՝ Վիրսալաձեի անվան գեղարվեստի դպրոցը

Հունվարի 20-ին այցելեցի Թբիլիսիի քաղաքապետարանի Ս. Վիրսալաձեի անվան N 1 գեղարվեստի դպրոց: Սա Թբիլիսիի հայտնի դպրոցներից է՝ հիմնադրված 1955թ.-ին Կոնստանտին Կիկնաձեի կողմից: Դպրոցն արտաքինից նման չէ մյուսներին, ինքնատիպ է, յուրօրինակ…

Հայրենագիտական փաթեթ

Չեմ կարծում, որ օրուայ` կրակ առած մեր Երկրագնդի վրայ մի այլ ժողովուրդ այնքա՜ն յաճախ խօսէր հայրենիքի եւ հայրենասիրութեան մասին, որքան հայը: Յաճախէ՜ք մեր հանդէսները եւ անմիջապէս պիտի համոզուէք, որ ամենից…

Մաթեմատիկան խոհանոցում

Այս աշխատանքում առանձնացրել եմ մաթեմատիկական այն թեմաները, որոնք պետք է իմանա սովորողը՝ որպես ապագա խոհարար: Թեմաներն ընտրելիս խորհրդակցել եմ խոհարարության ուսուցչի հետ, համատեղ կատարել ենք մի քանի դաս խոհանոցում՝ համատեղելով…

«Ճանաչենք մեր ժամանակակիցներին». Դիջիթեքից Դիջիթեք

Արդեն մեկ տարի է` կրթահամալիրում իրականացվում է «Ճանաչենք մեր ժամանակակիցներին» նախագիծը: Նախագծի ու դրա իրականացման մասին պատմող հոդվածս հրապարակվել է «Դպիրում» անցյալ տարի. Այս հոդվածից հետո նախագիծը զարգացել է՝ բաժանվել…

Արժե՞ ներդրում անել նոթբուք-նեթբուքով ուսուցման «1-1» ծրագրերում

Իմոն Օ’Դոնովան Հաջողված ծրագիրը ավելին է պահանջում, քան միայն ֆինանսավորումը: 2003-ի փետրվարին Կալիֆոռնիայի Օրանժ կոմսությունում բացեցի մի նոր բարձրակարգ K8 հիմնական դպրոցի դռները: Որպես տնօրեն իմ առաջնային նախաձեռնությունն էր որքան…

Սահմանափակ հերոսի ընկալումը պատմության դասագրքերում. դասագիրք, թե՞…

Մանկավարժական մտազեղումներ: «Շահը հիշողություն չունի, քանի որ մտածում է միայն իր մասին»: Կ. Մարքս: Այս հոդվածը նպատակ չունի որևէ այլ լույսի տակ ներկայացնելու պատմությունը կամ նրանում առկա կերպարները: Սա պարզապես…

Ինչպես ենք մտածում. գլուխ 3

Երրորդ գլուխ: Միտքը դաստիարակելու բնական միջոցները Նախորդ գլխում դիտարկեցինք եզրակացություններ անելու բնական կարողությունները դաստիարակության միջոցով քննադատական ուսումնասիրության և հետազոտական հմտությունների վերածելու անհրաժեշտությունը: Կյանքի համար մտքի կարևորությունն ինքնին անհրաժեշտ է դարձնում…

Ինչ և ինչու ենք սովորեցնում դպրոցում

Բորիս Բիմ-Բադը ռուս ականավոր մանկավարժ է, Ռուսաստանի գիտությունների ակադեմիայի իսկական անդամ, մանկավարժական գիտությունների դոկտոր, պրոֆեսոր, փիլիսոփայական-տիեզերաբանական միջազգային ընկերության (МФКО) անդամ։ Նա մանակավարժության մեջ արմատական փոփոխությունների կողմնակից է, իր ուսումնասիրություններով ու…

Ինչով է տարբերվում ինտելեկտուալը

Անհատ: Հասարակություն: Անհատի դերը հասարակության մեջ: Հասարակության ազդեցությունը անհատի վրա: Ահա մի շարք հարցադրումներ, որոնք մշտապես հուզել են մի շարք գիտնականների: Այսօր հասարակության կայացման գործում կարևոր դեր ունեն անհատները, իսկ…

Հեռավար ուսուցման գործընթացը մանակավարժական քոլեջում

Հեռավար ուսուցումը Վիքիփեդիայում սահմանվում է որպես «դասավանդման այնպիսի եղանակ, երբ չի պահանջվում, որ ուսանողը որոշակի վայրում դասընթացին մասնակցելիս ֆիզիկապես ներկա լինի»: Հեռավար ուսուցման մեթոդի կիրառումը այսօր անմիջականորեն կապվում է նորագույն…