Փետրվարի 2014

Խաղերը կրտսեր տարիքի սովորողների զարգացման գործոն

Զուր չի ասել Սուխոմլինսկին. «Խաղը կայծ է, որ վառում է հետաքրքրասիրության կրակը»:Խաղը երեխաների համար իրական կյանքի հետազոտման, ժամանակի ու տարածության մեջ կողմնորոշմանը վարժվելու միջոց է: Խաղի միջոցով նույնիսկ մեծերն են…

Մեդիակրթությունը մեզանում կամ հետադարձ հայացք

Արձագանքում եմ կրթահամալիրի խորհրդի նախագահի նախաձեռնությանը։ Յուրաքանչյուր մեկը, ով ուզում է առաջ շարժվել, մի պահ ցանկություն է ունենում կանգ առնելու, հետադարձ հայացք ձգելու սահող տարիների վրայով՝ ճանաչելու-գնահատելու անցած ուղին, գուցե…

Մակտուբ

Անտոնիո Մաչադոն գրում է.«Հարվածը հարվածի հետևից, քայլը՝ քայլիՈրսո՛րդ, այստեղ ճանապարհ չկա,Ճանապարհը գոյություն ունի՝ նրանով անցնելու համար,Առաջ գնալով՝ դու ճանապարհ ես ստեղծում,Եվ եթե դու ետ նայես,Դու միայն հետքեր կտեսնեսՈրոնցով երբևէՆորից կանցնեն…

Մեր մայրենին. Գորիսի բարբառի մի քանի առանձնահատկությունների մասին

Ազգի գոյության կարևոր կռվաններից մեկը լեզուն է: Այն հարափոփոխ, զարգացող երևույթ է: Մեզանից հարյուր տարի առաջ Հովհ. Թումանյանը մեր լեզվի մասին ասում էր. «Հայոց գրական լեզվի խնդիրը զանազան շրջաններ անցնելուց…

Բնագիտությունը «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում

Բնությունը ընդհանուր է, և նրա օրենքներին ենթարկվում ենք բոլորս։ Բնագիտության նպատակը աշխարհաճանաչողությունն է։ Տարիներ առաջ, երբ ֆիզիկոսի և արվեստագետի բարձրագույն կրթությամբ անցա աշխատանքի «Մխիթար Սեբաստացի›› կրթահամալիրում՝ որպես դասվար, արագ հասկացա,…

Հ. Միլեր «Խեցգետնի արևադարձ». գիրք, որ ստիպում է կանգ առնել…

Հենրի Միլերի՝ «Խեցգետնի արևադարձը» աղմկահարույց գիրքը կարդացել էի օտար լեզվով, բայց շատ սպասում էի հայերեն թարգմանությանը (Անտարես հրատարկչություն, թարգմանիչ՝ Զավեն Բոյաջյան): Հետաքրքիր էր՝ նման լեզվաշերտով տեքստի հայերեն թարգմանությունն ինչ տեսք…

Էկոկրթությունը ավագ դպրոցում

«Բնությունը բոլոր գեղեցկությունների, բարությունների և չարությունների մայրն է: Նա գիտի ամեն ինչ ժամանակին և անհրաժեշտ տեղում, բնությունը անսխալական է»: Դավիթ Անհաղթ Բնությունը սիրելու, բնության անհրաժեշտությունն ու անսխալականությունը գիտակցելու համար հարկավոր…

Բնագիտության ուսուցում նախագծերի և ճամփորդությունների միջոցով

Համաձայն 5-6-րդ դասարանների »Բնագիտություն» առարկայի ծրագրի «Բնագիտություն» առարկայի ուսուցման նպատակը 5-6 դասարաններում բնության մեջ մարմինների և երևույթների վերաբերյալ պարզագույն (հիմնականում զգայական մակարդակի), բայց համակարգված գիտելիքների ստացումն է, նոր կարողությունների և…

Նետ ու աղեղով՝ կործանիչների դեմ

Նոր Գվինեայի անանցանելի ջունգլիներում մի ոչ մեծ շենք կա։ Դա հյուրանոց է։ Հյուրանոցի տերն ընկերացել է տեղի ցեղախմբի հետ։ Հենց դրա համար էդքան խուլ անկյուն տուրիստներ են գալիս։ Տուրիստները կարող…