Մայիսի 2022

Մեդիահմտություն և մաթեմատիկա

«5-6 տարեկաններ» + «Մեդիահմտություն» + «Իմացումի հրճվանք» = մտքի, խոսքի, ինքնուրույնության, մտածածն արտահայտելու, անկաշկանդ դրսևորման, հավասարության. այս ամենը միախառնած բացահայտեցի 2021-2022 ուսումնական տարում, երբ սկսեցի աշխատել որպես 5 տարեկանների խմբի…

Բանավոր մաթեմատիկան կրտսեր դպրոցում

Ինչպես հայտնի է, մաթեմատիկան միշտ մեզ հետ է, այն ուղեկցում է մեզ ողջ կյանքի ընթացքում: Երեխան վաղ տարիքից մանկապարտեզում կամ տանը ծնողների հետ, որպես կենսական անհրաժեշտություն, իրեն շրջապատող առարկաներն ինքնաբերաբար…

Ես սեբաստացի եմ. մուտք կրթահամալիր

Մանկավարժի աշխատանքն ամենապատասխանատուներից է: Ուսումնական դասընթացը սովորողի համար պետք է լինի հայտնագործություն անելու ամենօրյա հնարավորություն: Այդպիսի հնարավորություն սովորողին տալիս է «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրը։ Կրթահամալիր, որտեղ գործում է հեղինակային կրթական ծրագիր,…

Հոգևոր Հայաստան. Ներսես Շնորհալի

2021 թ.նոյեմբերի 23-ին, Փարիզում կայացած ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի գլխավոր համաժողովի 41-րդ նստաշրջանի ժամանակ, Ս. Ներսես Շնորհալի հայրապետի մահվան 850-րդ տարելիցը ներառվել է ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի Հռչակավոր մարդկանց և կարևոր իրադարձությունների հոբելյանների օրացույցում՝ 2022-2023 թթ.…

Արևելքի ջերմոց-լաբորատորիայի նորամուտը

Սեբաստացիական իմ ճանապարհի սկիզբը դրվել է 2021 թվականի փետրվարին: Քոլեջ այցելություն-ծանոթությունից հետո ընկեր Տաթևը խորհուրդ տվեց անցնել քառօրյա վերապատրաստման փուլը: Զրույցից հետո որոշեցի, որ պետք է միանամ սեբաստացիական մեծ ու…

Ինքնաշեն խաղերն ու խաղալիքները 5 տարեկանների զարգացման խմբում

Ես Սաթեն Քարաջյանն եմ։ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում աշխատում եմ 2015 թվականից։ Աշխատել եմ նախակրթարանում՝ դաստիարակի օգնական, այնուհետև՝ դաստիարակ։ 2019-ի մարտից գտնվել եմ ֆիզարձակուրդում։ Ֆիզարձակուրդի ընթացքում փորձել եմ մոտ լինել կրթահամալիրի…

Հայ- վրացական կրթական համակարգի նմանություններն ու տարբերությունները

Հարավային Կովկասի երկրները միշտ էլ հետաքրքիր են եղել մշակութային, պատմական նմանություններով ու առանձնահատկություններով։ Որպես կովկասագետ՝ հնարավորություն եմ ունեցել ծանոթանալու պատմամշակութային առանձնահատկություններին, որպես ուսուցիչ՝ առաջին անգամ էի փորձում հասկանալ, թե ինչպիսին…

Իմ մուտքը կրթահամալիր

Ամեն բան սկսվեց քառօրյա վերապատրաստումից: Երեսունից ավելի մասնակիցներ փորձում էին մուտք գործել կրթահամալիր, բայց այդքանից շատ քչերը բախտ ունեցան ոտք դնել կրթահամալիր`որպես աշխատող: Բայց ամեն ինչ հերթով. այնպես չէ, որ…

Հանրային աուդիտն ուսումնական նախագիծ

Ուսումնական հաստատության գործունեության հաջողության գործում շատ կարևոր են արդյունքների ամփոփումները, հաջողությունների, ձեռքբերումների, անհաջողությունների գրանցումը, առաջընթացին ուղղված քայլերի մշակումը։ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում այս աշխատանքն իրականացվում է մի շարք գործիքներով, որոնցից մեկն…

Տատյանա Չերնիգովսկայա. «Ինչպես սովորեցնել ուղեղին սովորել»

Տատյանա ՉերնիգովսկայաԴասախոսության սղագրությունը Ժամանակակից մայրիկներն ու հայրիկները բառացիորեն խանձարուրից սկսում են զարգացնել իրենց փոքրիկներին։ Եվ լիովին համոզված են, որ ամեն ինչ ճիշտ են անում։ Բայց պարզվում է, որ դա այդքան…