Նոյեմբերի 2019

Խաղողի գինու արարման ծեսը՝ որպես ուսումնական գործընթացի մի մաս

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրն առանձնանում է հեղինակային մանկավարժական կրթական ծրագրով. յուրաքանչյուր դասավանդող, մանկավարժական աշխատող հեղինակը և կրողն է այն կրթության, ուսուցման մեթոդի, ուսումնական նախագծի, որով դասավանդում է, ստեղծում է: Հեղինակային կրթական…

Ուսուցումը արտադրությամբ

Արտադրական ուսուցումը դպրոցում ամբողջ կրթական գործընթացի մի մասն է, որը ծառայում է սովորողների ինքնության բազմակողմանի և ներդաշնակ զարգացմանը՝ նախապատրաստելով գործնական կենսաձևին։ Սովորողն ընդլայնում է ընկալումների և գաղափարների շրջանակը, բարելավում է…

Երբ հոգևոր կրթությունը դառնում է նախագծային աշխատանք

Գիտնական պետք չէ լինել հասկանալու համար, որ ամենաարդյունավետ, իրական, մնայուն կրթությունն ու գիտելիքը ձեռք են բերվում գործնական աշխատանքի շնորհիվ՝ տեսնելով, հետազոտելով, ուսումնասիրելով: «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրն իր բաց, անընդհատ փոփոխվող միջավայրով,…

Լողուսուցումը հանրակրթության բաղկացուցիչ առաջին դասարանում

2015-16 ուստարում, երբ ես ունեի դասվարական առաջին դասարան, լողուսուցումը կրթահամալիրում դարձավ հանրակրթության բաղկացուցիչ։ Ասել է թե՝ յուրաքանչյուր սովորող, շաբաթական մեկ անգամ լողալու հնարավորություն է ունենում, որին գումարում ենք այն ճանապարհը՝…

Լուսանկարչությունը՝ սովորողի ընտրությամբ դասընթաց

“When I have a camera in my hand, I know no fear.”1Alfred Eisenstaedt2 Կյանքի պահերը հավերժացնելու ձգտումը մարդկությունն ունեցել է դեռ վաղ ժամանակներից: Հենց այդ ձգտումն ու ցանկությունն է հանգեցրել…

Ինքնակրթությունը՝ ինքնավստահության աղբյուր

Վերջերս համացանցում մի տեքստ էի կարդում, ինձ հատկապես դուր եկավ հետևյալ միտքը. «Եթե այգեպանը շարունակաբար հետևում և մշակում է իր ծառը, ապա նա հետագայում առատ բերք է ստանում: Նույն կերպ,…

Հեքիաթների ֆլեշմոբը 5-6 տարեկանների խմբում

Երեխայի կյանքում հեքիաթի կարևորության մասին գիտեն բոլորը. մեծ է հեքիաթի դերը երեխայի երևակայության զարգացման, խոսքի ձևավորման գործում: 5 տարեկանների խմբում հեքիաթներ շատ ենք ընթերցում, սովորողները ժամանակի ընթացքում բերանացի իմանում են…