Հոկտեմբերի 2014

Վիճակագրությունն ամեն ինչ բացատրում է, անհատական մոտեցումը՝ բարդացնում

«Դպրոցական տխրություն» Վիճակագրությունն ամեն ինչ բացատրում է, անհատական մոտեցումը՝ ամեն ինչ բարդացնում: Սկսենք վերջաբանից. մայրս՝ գրեթե հարյուր տարեկան, ֆիլմ է դիտում մի հեղինակի մասին, որին շատ լավ ճանաչում է: Հեղինակին…

Թող կենտրոն գա անհատը

Կրթահամալիրի տնօրենի ուսումնական բլոգի օրապատումից Մարդիկ հակված են իրենց ստացած կրթությունը, սրանով՝ իրենց դպրոցը, իրենց ուսուցիչներին, իրենց գրքերը, իրենց ժամանակը, իրենց «սովետը» բացառիկացնելու: Ես այդ ախտով վարակված չեմ եղել երբեք,…

Իրական ու կոնկրետ քայլերով

Կրթահամալիրի տնօրենի ուսումնական բլոգի օրապատումից Այ, հոկտեմբերի 6-ին մեկնարկող հինգ խաղահրապարակներն ու 2-5 տարեկանների խմբերն են նվերը: Արդեն սկսեցի ոգևորվել ձեր, սեբաստացիներ, ոգևորված, նախաձեռնող մասնակցությունից` Գեղարվեստից սկսված, Հիմնականով ավարտված: Իհարկե՛:…

Մաթեմատիկոսի արդարացում

20 Այս ամենը կարող է ակնհայտ թվալ, բայց հաճախ այստեղ էլ է շփոթություն լինում, քանի որ ամենից «օգտակար» առարկաները սովորաբար նրանք են, որոնց ուսումնասիրումը շատերիս համար բոլորովին անօգուտ է: Օգտակար…

Ինչպես ենք մտածում. գլուխ 8

Ութերորդ գլուխ: Դատողություն. փաստերի մեկնաբանություն 1. Դատողության երեք գործոնները Մարդը, որ որոշակի ոլորտում ճիշտ դատողություններ ունի, որոշակի աստիճանի դաստիարակված է, կարգապահ, ինչպիսին էլ որ լինի նրա կրթությունը: Եթե մեր դպրոցներն…

Մանկական հաջողությունների երաշխիքը

Օգոստոսի 4, 1961 Լիզան մտապահում և սիրում է օգտագործել զգացմունքային լարվածություն պարունակող արտահայտություններ: Վերջին մի քանի շաբաթվա ընթացքում ես առաջին անգամ նրանից լսեցի. «Արդարացի չէ», «Ինչպես եմ այստեղ կեղտոտել», «Ինձ…

Հանդիպում ժամանակակից երաժիշտների հետ

2014-2015 ուսումնական տարվա ուսումնական նախագիծ Արդեն ավանդույթ է, որ նոր ուսումնական տարվա հետ դպրոց մտնենք նոր ծրագրերով ու նախագծերով: Դեռևս ամառային արձակուրդին միտք հղացավ նոր ուսումնական տարվա ընթացքում «Համերգների կազմակերպումը՝…