Դասարանը որպես ջերմոց- լաբորատորիա

«Մխիթար Սեբաստացի»  կրթահամալիրում սկսել եմ աշխատել 2017-2018  ուսումնական տարվանից՝ որպես դասվարի օգնական: Առաջին անգամ էի մտնում խումբ՝ նոր միջավայր, երեխաներ, սպասող հայացքներ: Եվ այսպես սկսվեց իմ մուտքը մեր կրթահամալիր: Լսել…

Հեղինակային մանկավարժության հեղինակների ամենամյա 13-րդ հավաք. 2-4 տարեկանների խաղադարան

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի Արևելյան դպրոցի 2-4 տարեկանների խնամքի և զարգացման խումբ: Խաղալիքաստեղծ -խաղաստեղծ միջավայրԱյո՛, ստեղծողների միջավայր, ոչ թե պատրաստի խաղերով ու խաղալիքներով, այլ...ստեղծում են իրենք՝ դաստիարակներն ու սաները միասին, փորձարկում են…

«Ջերմոց-լաբորատորիա» նախագիծը 2-5 տարեկանների հետ

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրն ունի մեծ ջերմոց-լաբորատորիա. այն հնարավորություն է ընձեռում ծանոթանալու բույսերին և կենդանիներին: Նախագիծը սկսեցինք իրականացնել 2-5 տարեկանների հետ: Քանի որ ջերմոց- լաբորատորիան գտնվում է Քոլեջում, կարողանում ենք հաճախ…

Տեղեկատվական տեխնոլոգիաները դպրոցում

Տեղեկատվական տեխնոլոգիաները և համակարգիչը կարևոր տեղ են զբաղեցնում ուսումնական գործընթացում՝ ընձեռելով նոր հնարավորություններ ուսուցիչներին և սովորողներին: Ժամանակակից հասարակությունը կրթական հաստատություններին նոր մարտահրավերներ է առաջադրում, որոնք կապվում են տեղեկատվության հոսքի աճի հետ,…

Հեղինակային կրթական ցանցեր

Կան երկրներ, որոնք ունեն առավել հաջողված կրթական համակարգեր: Աշխարհում հայտնի են Ֆինլանդիայի, Ճապոնիայի, Նիդեռլանդների, Իռլանդիայի, Սինգապուրի կրթական համակարգերը: Կան նաև հեղինակային կրթական համակարգեր, որոնք ոչ թե կոնկրետ մեկ երկրի ներսում…

Ճամփորդությունը՝ ուսումնական գործունեության կարևոր բաղադրիչ

«Պարզապես ճանապարհորդելը բավականին ձանձրալի է,բայց երբ այն նպատակ ունի, կրթում է և բավականություն պատճառում»:Սարջենք Շրիվեր Արդեն հայտնի փաստ է, որ մեր կրթահամալիրում բոլորս շատ ենք ճամփորդում, դա ժամանցի կամ խրախճանքի մի ձև չէ, այլ ուսումնական գործունեություն։ Չէ՞ որ հենց ճամփորդելով, ուսումնասիրելով, ճանաչելով է, որ…

Ուսուցումը դասասենյակից դուրս

«Ուսուցումը դասավանդման արդյունք չէ:Ուսուցումը սովորողների գործունեության արդյունք է»:                                Ջոն Հոլթ  Մենք բոլորս էլ սովորում և սովորեցնում ենք տարբեր ձևերով և միջոցներով և ուսուցման գործընթացի կարևոր մասն ենք համարում նրա արդյունավետությունն…

Վարիացիա. դաստիարակության նշանակետը

Ընտանեկան դաստիարակության արվեստը Մանկավարժական էսսե Սկիզբը Նախորդ հատվածը Նշանակետը հուշում է դաստիարակության ուղին: Հենց նա էլ կօգնի մեզ այնպիսի բովանդակալից կերպարների հոսք մատնանշելու Երեխայի դստիարակության համար, որ կհամապատասխանի նրան:Եվ ընդհանրապես, առանց…

Մայիսյան պատում կամ հետադարձ հայացք

Առջևում մայիսյան 13-րդ հավաքն է, իսկ ես հետ եմ նայում դեպի 12-րդ հավաք: Այսինքն՝ հավաքից հավաք: Մեկ տարի. ի՞նչ եմ արել, ի՞նչ ձեռքբերումներ, նվաճումներ եմ ունեցել, ի՞նչ դժվարություններ ու խոչընդոտներ: Չգիտեմ՝ գրածս…

Դուք եք հեղինակը ձեր գործի․ հունիս ենք նախագծում

Կրթահամալիրի տնօրենի օրագրից Դուք եք հեղինակը ձեր գործի․ հունիս ենք նախագծում,  հեղինակային դպրոցների բաց ցանցով, կրթահամալիրի՝ ցանցում գործող հանրակրակրթական դպրոցների, նախակրթարանների, քոլեջի, ուսումնական կենտրոնների սովորողներ-սաներ-մանկավարժական աշխատողներ, ցանցի նկատմամբ իրենց կարգավիճակը որոշող այլ…