Հոկտեմբերի 2021

Կամավոր ատեստացիայի մասին

Ուսուցչի սեփական նախաձեռնությամբ (կամավոր) ատեստավորման համակարգի ներդրման փորձնական ծրագիրը հաստատելու և կիրարկելու մասին Դժվար չէ հասկանալը, որ խոսքը ուսուցչի ատեստավորման նոր, թեկուզ փորձնական, կարգի մասին է: Ցնակացած նոր նորմատիվ իրավական…

Ներառականությունը՝ կենսական արվեստ

Ներառական կրթության մեծ դերի և նշանակության գիտակցումը յուրաքանչյուրիս համար շատ կարևոր է: Միջին դպրոցում, որտեղ ներառական կրթություն ստացող սովորողների թիվը համեմատաբար մեծ է, ավելի շատ ջանքեր են պահանջվում արդյունավետ աշխատանքի…

«Դժվար ընտրություն». սովորել կատարելով

Թատերական ներկայացումն առաջին հերթին հաճույքի աղբյուր է: Ի՞նչ արժե հանդիսատեսին պատճառած հաճույքը: Իմաստ ունի՞ արդյոք այդքան ժամանակ, ռեսուրս, ջանք տրամադրել` հանդիսատեսին ընդամենը մի քանի րոպե հաճույք պարգևելու համար: Այս հարցի…

Երբ սկսվում է սեպտեմբերը

Դասավանդողի համար նոր ուսումնական տարին նոր տպավորությունների, նոր հանդիպումների հրաշալի սկիզբ է։ Բայց ինչպես ամեն մի նոր բան, ուսումնական տարին էլ նորի, հետաքրքիրի, գունեղի հետ բերում է նաև իր հոգսերն…

Սիրելը հնարավոր չէ դաստիարակել

Նախաբան Հիրավի, սեփական գրքի նախաբանը գրելն անշնորհակալ գործ է և անգամ մի քիչ հիմարություն։ Իրականում այն ամենը, ինչ հեղինակն ուզում է ասել, արդեն ասել է հենց գրքում։ Իսկ սովորեցնել ընթերցողին,…

Հոգևոր-մշակութային նախագծերը՝ հեղինակային կրթական ծրագրի բաղկացուցիչ

Նախորդ տարիներին կրթահամալիրում իրականացվել, այսօր էլ հաջողությամբ իրականացվում են հոգևոր-մշակութային կամ նման բաղադրիչ ունեցող տարատեսակ ուսումնական նախագծեր։ Առավել հաջողված ենք համարում «Երգ Երգոց» և «Կանթեղ» երկարաժամկետ նախագծերը։ Իսկ ուսումնական օրացույցով…

Գերմանիայի կրթական դուալ (երկակի) համակարգը, կամ՝ բոլորի՞ն է անհրաժեշտ ավագ դպրոցում սովորելը

Գերմանիայում հանրակրթական դպրոցի հիմնական աստիճանը ավարտելուց հետո սովորողների զգալի մասը, ովքեր գիտությամբ զբաղվելու ձգտում և հակումներ չունեն, ավագ դպրոց կամ գիմնազիա ընդունվելու փոխարեն իրենց կրթությունը շարունակում են երկրի կրթական դուալ…

Ի՞նչ էինք ակնկալում, որ չստացանք․․․

Ուսուցիչների կամավոր ատեստավորման ներկայացված թեստային համակարգը՝ իր բովանդակությամբ, իր ստուգման ներկայացված սկզբունքով բոլորովին չզարմացրեց։ Սա մի ամբողջ կրթական մոտեցման, նրա ռազմավարության, ուսումնառության սկզբունքների շղթայի մի տրամաբանական, հերթական, սպասվող, կանխատեսելի օղակն…