Մարիետ Սիմոնյան

Մասնագիտական զարգացման և ատեստավորման մասին

Ուսուցիչների շարունակական մասնագիտական զարգացման և ատեստավորման հայեցակարգը և մեխանիզմները (քննարկում) 07.06.2024թ. Ներկայացրել են Աշոտ Բլեյանը, Լուսինե Փաշայանը։ Ընդգծենք՝ ուսուցիչը բարձրագույն կրթություն ունեցող անձ է։ Հանրակրթական ոլորտում ուսուցիչը ամենաթույլ մասնակիցն է,…

1988թ.-ից գործող ծրագիր. պատմություն

Հանրակրթական ծրագիրը սահմանված է ՀՀ օրենքով. «հանրակրթական ծրագիր (հիմնական և լրացուցիչ)` առարկայական ծրագրերի, ուսումնական պլանների և ուսուցման կազմակերպման ձևերի ամբողջություն, որոնք ապահովում են հանրակրթության պետական չափորոշիչով սահմանված վերջնարդյունքներն ու կարողունակությունները»…

12-րդ դասարան․ կրթահամալիրի փորձից

Կրթահամալիրում հետազոտական վարժարանը և մասնագիտական ուսուցման քոլեջը լրացնում են իրար՝ ի շահ սովորողի մասնագիտական կողմնորոշման, ընտրության հնարավորության։ 10-11-րդ, 12-րդ դասարանների կրթական ծրագրերը առանձնացված են։ 12-րդ դասարաններում իրականացվող մեկամյա ծրագրով սովորողի…

Հեղինակային կրթական ծրագիր. առաքելության մասին

2004թ. ՀՀ ԿԳՆ ներկայացված զարգացման ծրագրից Կրթական ծրագիրը ներառում է բոլոր երեխաներին։ Մենք, ինչպես նախկինում, իրագործում ենք «Կրթություն բոլորի համար»՝ միասին սովորում, միասին ապրում և՛ «առանձնահատուկը», և՛ «արտակարգը», և՛ «սովորականը»։…

Ավագ դպրոցը՝ հետազոտական վարժարան

Հետազոտական վարժարանը՝ կրթահամալիրային հետազոտական նախագիծ Կրթահամալիրում կարևորվում են սովորողների ինքնուրույնությունը, ստեղծականությունը, նախաձեռնողականությունը։ Այդ որակները նրանք ձեռք են բերում հեղինակային կրթական ծրագրով ստեղծված միջավայրում, հեղինակային մանկավարժության կազմակերպման արդյունքում։ Սովորողի հետազոտական աշխատանքը,…

Ով աչք ունի կտեսնի, ով ականջ ունի, կլսի․․․

Մեր հեղինակային ծրագրի տարածումը, հանրությանը ներկայացնելը մեր կրթական առաքելությունների, հանձն առած պարտավորությունների կարևոր կետերից է։ Դժվար է ասել, թե մեր գործունեությունների արդյունքում ինչ չափով, ինչպես է տարածվում մեր մանկավարժությունը։ Տարիներ…

Կրթհամալիրը որպես մի հսկա լաբորատորիա

,,Մխիթար Սեբաստացի,, կրթահամալիրը իր ստեղծման օրից գործել է որպես մանկավարժական-հետազոտական մի հսկա լաբորատորիա։ Կրթահամալիրը իր առաքելությամբ նոր մանկավարժություն ստեղծող, մշակող, տարածող հաստատություն է։ Որպես սկիզբ՝ այս գործի շուրջ հավաքվել է…

Մենթորությունը «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրը բազմաճյուղ, հսկա կառույց է՝ կենդանի, բաբախող օրգանիզմ, որտեղ կադրային փոփոխությունները անընդհատ են լինում: Մանկավարժների հոսքը կրթահամալիրից դուրս և դեպի կրթահամալիր յուրաքանչյուր ուսումնական տարի տասնյակների է հասնում: Կրթահամալիրում…

Խոհեր մեկամսյա փոխարինումից հետո

Ուզում եմ խոսել կրթական հաստատություններում բացակայող ուսուցչին փոխարինումների մասին: Ուսուցիչները միշտ են այս խնդրի հետ առնչվում: Գրեթե անխուսափելի է, որ ուսումնական տարվա ընթացքում ինքդ կամ գործընկերներդ տարբեր պատճառներով չբացակայեք. հիվանդություն,…