2016

Պատանեկան ամսագրեր. առկա խնդիրներ և առաջարկներ

Գիտագործնական հավաք 2017 Ի տարբերություն սովորողի անհատական բլոգի` պատանեկան ամսագրերը վիրտուալ միացյալ հարթակներ են, ուր սովորողները ունեն անհատական էջեր, անարգել կարող են մուտք գործել և տեղադրել իրենց նյութերը, կարդալ միմյանց…

Թվեր: Թվաբանությունից մինչև բարձրագույն մաթեմատիկա

Նախորդ հատվածը Գլուխ 5. Բաժանում ենք տասնյակների Խուսափում ենք բաժանման գործողությունից Շարունակում ենք կոտորակներն ուսումնասիրել: Արդեն պարզեցինք, թե ինչպես կոտորակները բազմապատկենք և բաժանենք ամբողջ թվով: Իսկ ինչպե՞ս կոտորակը կոտորակով բազմապատկենք…

Թատրոն-լաբորատորիան օծումն ընդունել ու ապրեցնում է

Երբ շուրթերը խոսում են սրտի ավելցուկից Նարեկացուն առաջին անգամ հանդիպեցի, որպես գրականություն առարկայից դաս, դպրոցում, այնուհետև թատերական ինստիտուտում սովորելիս, երբ Հրիփսիմե Խաչատրյանը բեմադրեց ներկայացում, որտեղ Գրիգորի կյանքն էր, սերը: Ես…

Մանկական հաջողությունների երաշխիքը

ՍկիզբըՆախորդ հատվածը Այդպիսի խաղերը գրավիչ են և հետաքրքիր: Բայց եթե դպրոցում կառչում ենք ծեծված արահետից՝ երեխաներին ստիպում ենք իրենց համար անիմաստ խորհրդանիշներ ու ձևակերպումներ սերտել և մեր բացատրություններով փորձում ենք…

Մանկավարժության TV նախագիծ

Հեղինակային մանկավարժությունը հեղինակների, սովորողների, շահառուների ներկայացմամբ «Դպիր» մանկավարժական ամսագիրը հայաստանյան իրականության մեջ բացառիկ երևույթ է՝ բացառիկ հենց նրանով, որ մանկավարժական է։ Ուզում եմ շեշտել ոչ միայն մանկավարժական բառը, այլև՝ գործունը,…

Զոռ է… բայց սա է մեր ճանապարհը…

Կրթահամալիրի տնօրենի դեկտեմբերյան օրագրից Ավագ դպրոցը՝ իր ձեռքբերումներով, զարգացումներով-մտահոգություններով իմ մանկավարժական ուշադրության կենտրոնում է… Ամբողջը հետաքրքիր անկյուններ են, էլ սեփականն ունենալ պետք չէ… ես սիրում եմ այսպես՝ գնաս ու կողքին…

Առօրյա կեղծիք

Խոշորացույց 5 Խոշորացույցի նախորդ հրապարակումներում անդրադարձել եմ իմ կարծիքով ոչ ճիշտ ներկայացվող թեմաների, որոնք տեղ են գտել արդի պատմագիտության և մանկավարժության մեջ: Ինչպես նշել եմ նախապես, սույն շարքում դրված չէ…

Ինչպես ենք մտածում. գլուխ 16

Տասնվեցերորդ գլուխՄի քանի ընդհանուր եզրակացություն ՍկիզբըՆախորդ գլուխը Մեր հոդվածն այն մասին, թե ինչպես ենք մտածում և ինչպես պետք է մտածեինք, կավարտենք` նշելով մի քանի գործոններ, որոնք պետք է հավասարակշռեին մեկը…

Ուսումնական նյութ

Կրթահամալիրի մանկավարժական աշխատողների օգոստոսյան սեմինարներից մեկի ժամանակ դասավանդողներն ուզում էին հստակ պարզաբանում ստանալ այն մասին, թե ինչը կարող է ժամանակակից ուսումնական նյութ համարվել: Սկսեցի ուսումնասիրել ու այդ հարցի պատասխանը փնտրել…