Ծեսի կազմակերպման ինչն ու ինչպեսը

Ծեսի, ծիսակարգի գործընթացը՝ ազգագրական նյութերով   Հոդվածի նպատակն է նախագծում առկա նյութերի օգնությամբ ներկայացնել ծեսի կազմակերպումն ու իրականացումը։ «Մշակույթը չէր պահպանվի, եթե գոյություն չունենային սերնդեսերունդ նրա փոխանցման միջոցները: Պատմության ընթացքում կազմավորվել են մի…

Ստվերների խաղը

Կարևոր է տեսնել ստվերի միջոցով այն, ինչն այդքա՜ն անտեսանելի է։ Երբ երրորդ դասարանցի ստվերախաղի վարպետները վերցնում են տիկնիկները, միացնում լույսը և սկսում խաղալ, իմացեք՝ ներկայացումը պատրաստ է։ Փետրվար ամսից սկսել…

Արվեստի փառատոն․ գեղեցիկը հայտնաբերելու մանկավարժություն

Մայիսի 25-ին հանրապետությունով մեկ դադարում է հանրակրթությունը, ու եթե վերցնենք փոքրիկ վիճակագրություն իրականացնենք, հարցումներ անենք փոքրից մեծ, կարձանագրենք ուրախություն, որ վերջապես ավարտվեցին դասերը։  Կարծում եմ, որ դա ցուցանիշ է, նկարագիր,…

Խոհանոցային գործունեությունը նախակրթարանում

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրն աչքի է ընկնում ուսումնական գործընթացում բազմազան ոլորտների ներառումով։ Կրթահամալիրի ուսումնական ծրագիրն իր մեջ ներառում է լող, հեծանվավարություն, ձիավարություն, խոհանոցային գործունեություն, ծեսեր և այլն։ Նախակրթարանում նույնպես կարևորվում են…

«Ելք» ստուգատեսը 9-րդ դասարաններում. հեղինակային կրթական ծրագիր

«Մխիթար սեբաստացի» կրթահամալիրի իններորդ դասարաններում իրականացվող հեղինակային կրթական ծրագիրը դիտարկվում է որպես նախամասնագիտական կողմնորոշման առանձին ծրագիր: Այստեղ ուսուցումը կազմակերպվում է հեղինակային ուսումնական պլանով, որի հիմքով էլ ձևավորվում է սովորողի անհատական ուսումնական…

Երբ խաղում են 2-4 տարեկանները

Օրը 2-4 տարեկան սաների ողջույնով, ծիծաղով, հարցերով ու զրույցով սկսելուց ավելի մեծ հաճույք չկա։ Ողջույնին անմիջապես մի շատ կարևոր հարց է հաջորդում՝ ի՞նչ ենք անելու այսօր։ Ինչ էլ նախատեսած լինենք,…

Կրթհամալիրը որպես մի հսկա լաբորատորիա

,,Մխիթար Սեբաստացի,, կրթահամալիրը իր ստեղծման օրից գործել է որպես մանկավարժական-հետազոտական մի հսկա լաբորատորիա։ Կրթահամալիրը իր առաքելությամբ նոր մանկավարժություն ստեղծող, մշակող, տարածող հաստատություն է։ Որպես սկիզբ՝ այս գործի շուրջ հավաքվել է…