Փետրվարի 2025

Փոքրիկների մեծ արկածները

«Ողջույն, ես եմ» նախագծի շրջանակում փորձեցինք ավելի լավ ճանաչել սեբաստացի սաներին։ Որպես խմբի դաստիարակ՝ շատ հեշտ է պատմել, նկարագրել, ներկայացնել նրանցից յուրաքանչյուրին։ Օրական ութ ժամ միասին խաղում ենք, մարզվում, երգում,…

Երևանի թանգարանները՝ ուսումնական հարթակ

Թանգարանային մշակույթը և ժամանակի մարտահրավերները Թանգարանների դերը անչափ կարևոր է մեր կյանքում։ Մշակութային այս հաստատությունները բոլոր ժամանակներում մեծ գործառույթ են իրականացրել ու այսօր էլ շարունակում են ողջ ծավալով։ Նրանք մարդկության…

Սովորում ենք անգլերեն «Duolingo» հավելվածի միջոցով

Մենք ապրում ենք գիտելիքի թվայնացման հեղափոխական ժամանակներ, երբ սովորելու համար բաց են հազարավոր հնարավորություններ, հասանելի են բազմաթիվ նոր և արդյունավետ մոտեցումներ, մեթոդներ: Այս գործընթացների հետ հաշվի չնստելը մեծագույն միամտություն կլինի,…

Հունվարյան ճամբարային գործունեության ամփոփում

Ուսումնական երկրորդ շրջանը կամ հունվարյան ստուգատեսային ճամբարը տարբերվում է ուսումնական մյուս շրջաններից իր ստուգատես-փառատոնային կազմակերպմամբ։ Ճամբարային բազմազան նախագծերի շրջանակներում սովորողները հնարավորություն են ունենում ներկայացնելու սեպտեմբեր-դեկտեմբեր ամիսների ընթացքում իրենց ձեռք բերած…

Վալդորֆյան դպրոց Հայաստանում

Ռուդոլֆ Շտայների դպրոցը։ Վալդորֆյան դպրոց։ Ուսումնասիրություն Վալդորֆյան կրթությունը համաշխարհային անկախ դպրոցական շարժում է, որը մշակվել է Եվրոպայում շուրջ 100 տարի առաջ, ավստրիացի փիլիսոփա, սոցիալական բարեփոխող և տեսաբան Ռուդոլֆ Շտայների կողմից։…

Վալդորֆյան մանկավարժություն

Սկիզբը տես այստեղ։ Աշխատանք խառնվածքների հետ Տարրական և միջին դպրոցում առանձնահատուկ դեր ունի խառնվածքների հետ աշխատանքը։ Խառնվածքների մասին դասական՝ դեռ Հին Հունաստանի մտածողներից սկիզբ առնող ուսմունքը ներառում է մարդու հիմնական…

Վալդորֆյան մանկավարժություն

Վալդորֆյան մանկավարժությունը՝ աշխարհում և Հայաստանում Առաջին վալդորֆյան դպրոցը բացվել է 1919 թվականին՝ Գերմանիայի Շտուտգարտ քաղաքի Վալդորֆ-Աստորիա գործարանի տնօրեն Էմիլ Մոլտի նախաձեռնությամբ։ Դպրոցի մեթոդական, դիդակտիկ և կազմակերպական ձևի մշակումը և առաջին…