Հոկտեմբերի 2024

Գրախոսությունը՝ հետազոտական աշխատանքի բաղադրիչ

2022-2023 ուստարվանից «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի «Ավագ դպրոց-հետազոտական վարժարանի» 10-12-րդ դասարանների ուսումնական պլանի բաղադրիչ է հետազոտական աշխատանքը։ Անցած ժամանահատվածի ուսումնասիրությունը հնարավորություն է տալիս որոշակի եզրակացություններ անել սկսված աշխատանքի վերաբերյալ։ Հետազոտական աշխատանքը…

Թանգարանները՝ դպրոցական կրթության բաղադրիչ

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրը կրթության ոլորտում հայտնի է իր նորարարական մոտեցումներով : Մեր կրթահամալիրի փորձը ցույց է տալիս, որ թանգարանների ակտիվ ներգրավումը կրթական գործընթացում կարող է զգալիորեն բարձրացնել ուսուցման որակը և…

Ուսումնական ժամերգություն

«Շարականների բովանդակությունը շատ հարուստ է. արտահայտում են կրոնական զգացմունք։ Բովանդակուկության գլխավոր մասերը՝ ա. հավատի էական մասը, բ. Քրիստոսի տնօրինությունները, գ. եկեղեցուս խորհուրդները, դ. ս. գրքից կտորներ, որոնք լուսաբանում են Քրիստոսի…

Ճամփորդությամբ ուսուցումն ավագ դպրոցում. ռազմամարզական ճամբարներ

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրը, իրականացելով այլընտրանքային հեղինակային մանկավարժություն, սովորողներին առաջարկում է ուսուցման նորարարական ուղիներ: Կրթության արդյունավետությունն ապահովելու համար կրթահամալիրը հնարավորություն է տալիս սովորողներին զարգանալ, նորանոր գիտելիքներ և հմտություններ ձեռք բերել, ընդլայնել…

«Բացահայտելով Եվրոպական միությունը» նախագիծը

«Այսօրվա երիտասարդները վաղվա առաջնորդներն են» Նելսոն Մանդելա Նախագծի նախաձեռնումըԱռաջնորդ լինելու համար երիտասարդները պետք է ունենան պատշաճ գիտելիքներ, լինեն իրազեկ քաղաքացիներ և լուծեն հրատապ խնդիրներ: Ելնելով սեբաստացիների առնչություններից և այն նկատառումից,…

Հետազոտական աշխատանքների թեմաները

նախագծի նկարագրություն Ավագ դպրոց-վարժարանում իրականացվող հետազոտական թեմաների ընտրությունը, դրանց շուրջ աշխատանքները և պաշտպանությունը (հանրայնացումը) դարձել է սովորողների ուսումնական տարվա կարևոր բաղադրիչը։ Հետազոտական աշխատանքների աշխատանքային խումբը ներառում է սովորողներին, ուսուցիչներին, ոլորտի…

Ճամփորդությամբ ուսուցումը հեղինակային կրթական ծրագրի կարևոր բաղադրիչ

Սովորողի կրթությունն իր նպատակին է հասնում այն ժամանակ, երբ անձն այնքան է հասունանում, որ ունենում է հետագա կյանքի ընթացքում ինքն իրեն կրթելու ուժ և կամք, սովորում է հնարներ՝ ինչպես դրանք…

Գիտական հաստատությունները՝ որպես գործընկեր

Կրթահամալիրում բնագիտական առարկաների ուսուցումը հիմնված է փորձերի իրականացման, տեսածը հասկանալու, ստացած արդյունքը մեկնաբանելու վրա` փորձնականից անցում կատարելով տեսականին։«Կենսաբանություն» դասընթացի ուսուցման պրոցեսն առավել գրավիչ, հետաքրքիր և ուսուցողական դարձնելու նպատակով համագործակցում ենք…

Կենտրոնում անհատն է․ընտանեկան դպրոցների ներառումը կրթական գործընթացին

Մանկավարժության գլխավոր նպատակը անհատի ձևավորումն ու նրա կրթության կազմակերպումն է։ Որքանո՞վ են այսօր դպրոցներում իրականացվող կրթական ծրագրերը նպաստում անհատականության դրսևորմանը, խթանում անհատի զարգացումը։ Հանրակրթության համընդհանուր առարկայական ծրագրերի իրականացումը սպասարկո՞ւմ է…

Միջավայրը՝ ներառականության երաշխիք

Տարիներ առաջ Չիկագո գործուղման մեկնած գործընկերներս վերադարձան ու պատմեցին, որ այնտեղ սրճարաններ կային, ուր ամեն ինչ հարմարեցված էր «հատուկ ուշադրության կարիք ունեցող» աշխատակիցների գործը հնարավոր դարձնելուն։ Ես հուզվեցի։ Մինչև ո՞ւր…